Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sdp:n presidenttiehdokas Paavo Lipposelle!

Vierailija
28.09.2011 |

Tämä kirje teille on vain tynkä!

_____

28.9.2011

Presidenttiehdokas Paavo Lipponen

SDP.fi

Teihin ei saa yhteyttä, joten lähetän tämän viestin Jutta Urpilaiselle, Mikael Jungnerille ja Ismo Kainulaiselle (viestintä, sdp.fi) teille välitettäväksi.

Haluaisin kysyä teiltä, Paavo Lipponen, että lähetittekö minulle joitakin kuukausia sitten kännyviestin numerosta +358-40-5224372, numerotiedustelulla ei ole tuosta numerosta mitään tietoa? En ymmärtänyt miten asianne voisi liittyä minuun. Epäilin, että joku pelleili kustannuksellani tai Paavo Lipposia olisi muitakin kuten Ilkka Kanervia ja Johanna Tukiaisia. Seuraavan kerran sain ihmetellä kun esiinnyitte Kallion kirkon saarnatuolissa Mooseksena. Minulle ei asia auennut. Kysyin asiaa Mrs. X:ltä, mutta hänkään ei tuota vitsiä oikein tajunnut ainakaan tuolloin. Kun vaimonne blogiin hyökättiin, niin ihmettelin sitäkin, koska minulta kysyttiin hänen tekemisistään jotain. Olin aivan ymmällä. Minä en todellakaan tunne teitä enkä halua olla kanssanne todellakaan yhtään missään tekemisissä. En jaa teidän enkä vaimonne kanssa mitään mielipiteitä. Olisin toivonut, että olisitte vieneet oikeuteen jutun, missä väitätte, että ette ole motannut ussamaikkaa! Olisin halunnut nähdä ihan televisioituna kun teidänkin elämänne kouluajoista lähtien setvitään julkisuudessa koko kansan nähden. Se on erittäin tarpeellista, jos todellakin aiotte ryhtyä Suomen presidentiksi voittamalla vaalit. Näin lehdessä myös kuvan, jossa olette kolmen koulukaverinne kanssa. Artikkelissa sanottiin, että elossa on vain te ja vierellänne oleva mies. Ihmettelin heti, että minnes nuo kaksi muuta miestä sitten oikein ovat kadonneet? Hehän olisivat vielä nuoria nyt vuonna 2011.

Pyydän nyt, että kerrotte minulle tuliko kännyviesti teiltä ja jos tuli, niin mitä asianne mahtoikaan koskea. Olisin siis myös kiinnostunut tietämään, mikä juttu tuo saarnaaminen Kallion kirkossa oli kuten myös, että miten liityn Päivi Lipposen toimiin ja toimintaan ja miten ja miksi minut voidaan yhdistää häneen?

Olisin myös kiinnostunut tietämään kuka se Kiinan keisari on, johon te - yksityishenkilö Paavo Lipponen - otatte yhteyttä kuin sukulaiseen tai nuoruuden kaveriinne. Sanotte, että otatte yhteyttä VAIKKA Kiinan keisariin. Minusta tuo kuulostaa siltä kuin teillä olisi mennyt ainakin pikkupissit päähän. Ehkä vaipat olisi parempi vaihtoehto, niin ei menisi pissi ainakaan ihan päähän asti.

Odotan mitä pikaisinta yhteydenottoanne. Haluan myös painottaa teille, että Suomenmaan tärkeimmillä henkilöillä EI VOI OLLA MITÄÄN SALAISIA NUMEROITA JA SÄHKÖPOSTIOSOITTEITA, vaan kenen tahansa tulee voida tavoittaa heidät. Vain "mafiamiehet" linnoittautuvat anonyymeinä muurien taakse.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla