Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero edessä- asuntoasiaa

Vierailija
28.09.2011 |

Eli äiti ja kaksi lasta (7 ja 11-vuotiaat pojat) pitäisi saada ahdettettua noin 60 neliöön. Eli pojille yksi makuuhuone ja mulle alkovi. Meneekö liian ahtaaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen määrä tavaraa teillä on, millaiset säilytystilat asunnossa? Mitä pojat harrastaa/leikkii, vaatiiko paljon tilaa?

Oletteko meluisia, onko jokaisella omaa tilaa edes jonkun verran? Pojille telkkari omaan huoneeseen, jos alkovi on olkkarin yhteydessä?

Viihdyttekö kotona vai kylillä?

Kyllähän tuohon nyt pitäisi sopia.

Vierailija
2/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit vähän suuremman kämpän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt tavaraa. Se toki vähenee kun asiat 'puolittuu'. Tulevassa asunnossa vain ullakkokoero säilytystilana. Lapset leikkii aika paljon kotona, välillä toki ulkonakin. Alkovi on olkkarin yhteydessä.

Mua vähän hirvittää tuo asunnon koko. 75-80 tuntuisi paremmalta, mutta minkas teet kun rahat ei riitä ;-((

Vierailija
4/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestätte kummallekin lapselle oman työpöydän ja kirjahyllyn, jotka - yhdessä hänen vuoteensa kanssa - on vain hänen yksityisaluettaan, jonne toinen ei saa mennä tutkimaan eikä häiritä sen ääressä työskentelyä. Pidä kiinni tästä, niin pojat pystyvät jakamaan huoneen. Joku välisermikin voisi olla hyvksi, jos vain huoneen malliin sopii. Hanki molemmille kuulokkeelliset mp3-soittimet, jos ei jo ole.

Ja sitten vietätte paljon aikaa sen kämpän ulkopuolella, ulkoilemassa, kirjastoissa, jne. Näin pysyy seinät paikoillaan eikä kaadu päälle.

Vierailija
5/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton yhteydessä otat uuteen asuntoon vain tarpeelliset äläkä niitä "jos näitä joskus tarvitsee" -tavaroita.

Vierailija
6/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalla pojalla oma huone, pienemmällä oma parvi olohuoneesta jaetussa osassa, mulla vuodesohva olkkarissa. Hyvin on pärjätty toistaiseksi. Tsemppiä vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi