Jos Ben on narsisti, niin mikä Salar sitten on?
Mielestäni Salar on oikein tyyppiesimerkki narsistista.
Kommentit (8)
Tuotantoryhmä käy kaikki hakijat tarkkaan läpi eikä telkkariin päästettäis oikeasti narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivää.Sehän voisi olla oikeesti jo vaarallinen siellä.
Toi narsisti sana on vaan niin muotia tällä palstalla kun kaikkien exät ja exien nyxät on narsisteja=D
Ei siellä kukaan ole narsisti. Tuotantoryhmä käy kaikki hakijat tarkkaan läpi eikä telkkariin päästettäis oikeasti narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivää.Sehän voisi olla oikeesti jo vaarallinen siellä. Toi narsisti sana on vaan niin muotia tällä palstalla kun kaikkien exät ja exien nyxät on narsisteja=D
valintatilaisuus on hetken kestävä muodollisuus.
Oikeat narsistit kun näyttävät kyntensä vain todellisten vaikeuksien tullen.
mutta mun mielestä BB:ssä on kerran ollut narsisti. Silloin masinoi koko jengin yhtä tyyppiä vastaan ja sitä meininkiä oli oikeasti aika hyytävä katsella.
Hehän juuri hakeutuvat huomion kohteeksi, julkkiksiksi jne. Heille kelpaa kaikenlainen huomio, kunhan saavat sitä. Negatiivinenkin huomio on parempaa kuin ei huomiota ollenkaan.
Sanokaa mun sanoneeni, että Salar on tikittävä aikapommi. Jos ei joudu pian pihalle talosta, saa lähdöt sieltä jossakin vaiheessa ihan varmasti väkivaltaisen käytöksensä takia.
joka kuvittelee että omaa loistavat sosiaaliset taidot ja itse asiassa pyörittää koko bb taloa. Näin ei tietnkään ole mutta kuvittelee itsestään ihan liikoja ja on vielä pieni sisältä.
Ei ole oppinut elämän nöyryyttä eikä oikeita sosiaalisia taitoja joilla tulla toimeen ihmisten kanssa. Epävarma pikku poika joka luulee että mitä suurempaa meteliä itsestään pitää sen isommalta ja vahvemmalta näyttää...
ja aivan pelottaa mitä se vielä tuola talossa tekee, varsinkin veeralle, jos veeran kiinnostus lopahtaa