Petin miestäni ja poden yhä valtavaa syyllisyyttä.
Minulla oli muutaman kuukauden mittäinen sivusuhde, josta jäin kiinni. Seurasi avioero. Toki suhteessamme oli muitakin suuria ongelmia, mutta yhä 1,5v eron jälkeen poden hirveää syyllisyyttä enkä voi ymmärtää että pystyin loukata miestäni noin julmasti. Ex-mies on antanut anteeksi, mutta en pysty antamaan itselleni anteeksi. Pääseekö tästä koskaan yli?
Kommentit (7)
Niin makaa kuin petaa, tiedän. Mutta ihminen on erehtyväinen. Mikään ei tekoani oikeuta, mutta ainakin olen oppinut virheistäni.
ap
Suhteenne ei ollut kunnossa. Ex-miehesikin on antanut jo anteeksi. On niitä paljon pahempiakin tekoja. 2:lle: miksi lyöt lyötyä.
Kannattiko? Ei varmasti.
Ei ole omakohtaista kokemusta, muuta kuin sivusta seuraajana.
Suhteenne ei ollut kunnossa. Ex-miehesikin on antanut jo anteeksi. On niitä paljon pahempiakin tekoja. 2:lle: miksi lyöt lyötyä.
ja nyt sitten itketään.
Kannattiko? Ei varmasti.
Ei ole omakohtaista kokemusta, muuta kuin sivusta seuraajana.
Sen varmaan tyhmäkin ymmärsi aloitusviestistäni. minua ei myöskään kiehtonut vieras kikkeli, vaan moni muu asia tuossa toisessa miehessä.
Päätäni ei tarvitse silitellä, mutta voin myös vannoa, ettei mikään sanomasi tee oloani yhtään huonommaksi kuin se jo on. Eli sinällään syyllistämisesi menee hukkaan. Minua ei loukkaa tuntemattomien mielipiteet.
ap
Syyllisyys helpottaa varmaan viimeistään siinä vaiheessa kun mies löytää uuden.
syyllisyys kalvaa sinua hautaan asti.
Niin makaa, kuin petaa.