Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi olla laiha?

Vierailija
27.09.2011 |

Mä en tajua tätä muoti-ilmiötä. Mun mielestä laihuus ja kauneus eivät ole synonyymeja. Lievä ylipainokaan ei ole liikunnallisella ja terveet elämäntavat omaavalla terveysriski, vaan pikemminkin päinvastoin.

Miksi kaikkien pitäisi mahtua kokoon 32 tai 34?

Terveydellä ja ulkonäeöllä yleensä kaikkea selitellään, mutta tosiasiassa munkin tuttavapiirissä painoindeksillä 24-26 jojotellaan ihan järjettömästi. Ei mitään älyä.

Siis itsestäni puhun myös, vaikken ole lievän ylipainonkaan puolella käväissyt kymmeneen vuoteen. Pitäisi vaan olla 3 kiloa laihempi ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin tullut siihen tulokseen, ettei siinä ole mitään järkeä, että kaikkien pitäisi tavoitella hoikkuutta/laihuutta. Ymmärrän kyllä esim. terveyssyyt siinä tapauksessa, että ylipainoa on paljon.

Itse olen päättänyt olla tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen, bmi 27.

Liikuntaa harrastan kyllä, monipuolisesti. Terveyden vuoksi, ja koska pidän siitä :)

Vierailija
2/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein nuoruudessani saman päätöksen jotakuinkin samalla bmi:llä ja sen jälkeen, kun lopetin ruoan vahtaamisen laihduin kymmenisen kiloa tekemättä mitään. Ne kilot eivät ole takaisin tulleet.

Jostain syystä kuitenkin olen "koukussa" 3 kilon laihduttamiseen. Onnistun aina silloin tällöin ja sittten jatkan normaalisti ja tuo hiton kolme kiloa tulee takaisin. Ei siitä enempää!?

Olenkin miettinyt, että pitäisikö hankkia jokin muu harrastus ;)

T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta painoindeksini oli silti jokin aika sitten 17.

Tahallaan en laihduttanut, vaan laihduin erottuani miehestäni ja näytin kyllä todella kamalalalta senkin jälkeen kun olin päässyt "takaisin jaloilleni".

Näytin vanhalta ja kuivalta ja nättiä minusta sai tuskin tekemälläkään. Nyt kun olen taas normaalipainoinen, niin eron huomaa selvästi.

Näytän paljon terveemmältä ja pieni pyöreys poskilla kaunistaa kummasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän