Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko jo lyöneet joulusuunnitelmat lukkoon?

Vierailija
27.09.2011 |

Me emme. Jompaankumpaan mummolaan taas puolipakolla, ettei tule sanomista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu. Ja ihan vapaaehtoisesti vielä :)

Vierailija
2/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat tervetulleita meille. Ei ole riitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, lahjoja olen kyllä ostanut.

Me vietetään kyllä joulua taas kotona, kaikki sukulaiset ovat toki tervetulleita. Yleensä on veljeni, siskoni, isäni, ehkä äitini, riippuen kunnosta, mummo, kun oli vielä hyvässä kunnossa ja nyt voisi tulla jopa miehen isä ja veli.

Vierailija
4/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme. Jompaankumpaan mummolaan taas puolipakolla, ettei tule sanomista.

Me olemme aina aaton kotona ja toisinaan myös joulupäivän, sitten on mummoloiden aika.

Vierailija
5/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluksi sukulaisille, itse ei paljon ehdi joulua valmistelemaan, kun silloin teen pitkää päivää.

Vierailija
6/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikessa rauhassa, ellen sitten joudu töihin.

Ollaan aikaisempina vuosina oltu isovanhemmilla ja Lapissa sekä vietetty ihan kotijoulua. Kaikilla on omat hyvät puolensa. Pääasia, ettei ota joulustressiä. Leivotaan jo lokakuusta alkaen lasten kanssa pipareita ja nautitaan joulun odotuksesta, mitäs sitä aikuinen muuta kaipaa.

Vierailija
7/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä ainakaan sitä marttyrointia, jos me tehtäisiinkin jotain muuta tänä vuonna. Tai no, marttyrointia taitaa olla luvassa joka tapauksessa..

Vierailija
8/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten pyrähdetä äkkilähdöllä lämpimään joulun jälkeen

Vierailija
9/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä ainakaan sitä marttyrointia, jos me tehtäisiinkin jotain muuta tänä vuonna. Tai no, marttyrointia taitaa olla luvassa joka tapauksessa..

Ollaan lähes poikkeuksetta joka joulu menty heille. Yksi joulu he tulivat meille ja yhtenä jouluna kysyin mieheltä ja lapsilta , että haluaisivatko he vaihteeksi jäädä kotiin tai mennäänkö anoppilaan, niin kyllä koko porukka haluaa tuonne lappiin. Ai niin, yksi joulu meni synnärillä, aattona syntui nuorin poika :)

t.2

Vierailija
10/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jouduin onnettomuuteen. Nyt odotellaan toipumista ja katsotaan, mitä lääkärit sanovat tilanteesta sitten lähempänä joulua.

Vierailija
11/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pyhät ollaan kotona omalla perheellä. Joulun jälkeen jään lomalle ja sitten varmasti muksun kans käydään mummolassa tms. Miers on sitten koulun hiihtoloman lomalla.

Vierailija
12/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle pitäisi varmaan keksiä jotain kivaa... Sukulaiset eivät varmaan ole tulossa tänne. Olen yh.

Vierailija
13/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei varmasti kutsuta tänne ketään suvusta. Lämmitetään pihasauna, tehdään ruokaa ja vain ollaan koko perhe ja löhötään:)

Vierailija
14/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voitais mennä vaikka anopille, kun viime joulu oltiin kotona. Ihan sama oikeastaan minulle muuten, mutta en jaksa niitä samoja jouluruokia syödä päiväkausia ja kotona ei tarvitse, kun teen ruoat itse tai mies tekee.

Vierailija
15/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotona, kuten jo viimeiset 8 vuotta :)

Jos joku haluaa nähdä meitä tai 4 lastamme, niin tervetuloa vaan meille. Me ei lähdetä ajelamaan ympäri Suomea!

Vierailija
16/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sitten joulukuussa...

Vierailija
17/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos appivanhemmat haluavat tulla, niin ovat tervetulleita, Jos eivät tule, ollaan omalla porukalla.

Vierailija
18/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotona joulu ja sitten matkustetaan anoppilaan tapaninpäivänä. Jätetään lapsi heille ja mennään läheiseen kylpylään kolmeksi päivää. Näin on anoppi suunnitellut. Kylpyläloman saamme lahjaksi.

En oikein tykkää että suunnitteli miehen kanssa joulumme mutta tuo kuulostaa ihan kivalta ehdotukselta, joten niin tehdään. Anoppi yrtti jo suunnitella syyslomamme mutta tällä kertaa pistin vastaan, koska meillä oli muita suunnitelmia. Niin joo, ens kesälomaa on jo anoppi kanssa suunnitellut...

Vierailija
19/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kivaa niinkin!

Yleensä ollaan mummoloissa, mutta viime vuonna jouluvapaat oli niin lyhyet ettei tosiaan kehattu mihinkään lähteä.

Tänä vuonna ollaan varmaan taas kotona, jospa nyt tulis meillekin joku vieras (mun äiti ja hänen mies).

Vierailija
20/27 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan, miehen alaikäinen lapsi tulee meille, täysikäinen päättäkööt itse, on tervetullut kumppaninsa kanssa meille. Siskoni tulee ulkomailta Suomeen yksinään jouluksi ja menee kait vanhemmilleni, missä tapauksessa käyn siellä jossain vaiheessa lomaa. Elleivät sitten kaikki tule meille, tervetulleita kyllä ovat. Me mieluummin järkätään vaikka 10 hengen kekkerit kuin matkustetaan mihinkään toisten nurkkiin asumaan.

Lahjatkin oon muuten hankkinut jo lähestulkoon kaikki ja loputkin on suunniteltu (teen itse osan).