Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei äitipuolet, kyllä se vaan niin menee, että vanhemmat päättää!

Vierailija
27.09.2011 |

Osallistua saa, mutta vanhemmilla on viimekädessä oikeus päättää ihan mitä vaan.

Turha mussuttaa.

nimim. eronnut uusioperheellinen, jonka perheessä kaikki kasvattaa, mutta vanhemmat saavat päättää miten toimitaan lopulta isoissa asioissa

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikeus päättää ihan mitä vaan... Tuskin nyt kuitenkaan sentään.

Vierailija
2/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnostakaan päättää sellaisen lapsen asioista, joka ei ole omani.

Mutta siitä päätän, miten omassa kodissani käyttäydytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kodin säännöt ja tavat päätän minä mieheni kanssa eikä suinkaan mieheni eksä.

Vierailija
4/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hänen puolestaan päättämään. Sorry nyt vaan ap.

Vierailija
5/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on kuulemma liian rentoa ja hauskaa ja ollaan kuin ellun kanat.

Sanoin sille puhelimessa, että se on mieheni asia, joten suu suppuun.

Jos teinit ottaa joka toisen viikonlopun rennoin rantein, mistä se on pois? Niillä on tiukkaa koulussa ja kunnianhimoiset harrastukset, joten vaikka tuijottelisivat videoita vähän myöhään ja nukkuisivat aamulla pitkään, ei ne siihen kuole.

Turha mussuttaa. Mä olen kasvatustiimi entisen mieheni kanssa, en uuden nipon rouvan.

Vierailija
6/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaleihin kotiaskareisiin esim. sängyn petaus, omien jälkien siivous jne. Äitipuoli ei ole mikään palvelija!

Jos videoiden katselu häiritsee muiden nukkumista, tottakai siihen puututaan.

Ja siellä lasten isän kodissa mies ja äitipuoli määräävät säännöt et sinä.

Vierailija
7/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on kuulemma liian rentoa ja hauskaa ja ollaan kuin ellun kanat. Sanoin sille puhelimessa, että se on mieheni asia, joten suu suppuun. Jos teinit ottaa joka toisen viikonlopun rennoin rantein, mistä se on pois? Niillä on tiukkaa koulussa ja kunnianhimoiset harrastukset, joten vaikka tuijottelisivat videoita vähän myöhään ja nukkuisivat aamulla pitkään, ei ne siihen kuole. Turha mussuttaa. Mä olen kasvatustiimi entisen mieheni kanssa, en uuden nipon rouvan.

Sinun mielestäsi siis kakarasi saavat olla joka toinen viikonloppu kuin ellun kanat, kun ovat isän luona? Ei se kuule noin mene. Meillä eletään minun ja mieheni sääntöjen mukaan, eikä vietetä mitään ellun kanat -viikonloppua ja syljeksitä kattoon. Niitä saavat viettää äitinsä luona.

Vierailija
8/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on kuulemma liian rentoa ja hauskaa ja ollaan kuin ellun kanat.

Sanoin sille puhelimessa, että se on mieheni asia, joten suu suppuun.

Jos teinit ottaa joka toisen viikonlopun rennoin rantein, mistä se on pois? Niillä on tiukkaa koulussa ja kunnianhimoiset harrastukset, joten vaikka tuijottelisivat videoita vähän myöhään ja nukkuisivat aamulla pitkään, ei ne siihen kuole.

Turha mussuttaa. Mä olen kasvatustiimi entisen mieheni kanssa, en uuden nipon rouvan.

hotellissa ja äitipuolen hommiin kuuluu heidän palvelemisensa? Täytyy sanoa ettei sä sen ex-miehesi kanssa oikein kasvattaa osaa, olis varmaan parempi jos se nipo uusi rouva sais hoitaa senkin homman.

Vierailija
9/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te olette ex-miehen kanssa kasvatustiimi, niin miksei ne äitinsä luona saa tehdä samoin kuin isänsä?

Vierailija
10/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän rennommin, jos haluavat. Onhan ne kuitenkin täyspäisiä ihmisiä kaikki, ja tiedän ettei me ihan överiksi ja sikailuksi.

Se miten uusi Rouva haluaa lasten olevan, on eksäni ja hänen välinen asiansa. En minä aio heidän perhe-elämäänsä puuttua, kuten heillä ei ole oikeutta kommentoida uutta onneani ja meidän välejä.

Isoista asioista päättää vanhemmat, mutta jos pojat katsovat la-iltana väkivaltavideoita (ovat lähes täysi-ikäisiä) ja nukkuvat 10 sunnuntai-aamuna se tuskin on maailmanloppu tai iso asia.

Enkä minä aio soittaa eksälleni, että uusi Rouva ei siitä tykkää. Ja ylioppilas juhlat pidetään meidän puutarhassa, vaikka siitäkin uudella Rouvalla ois mutistavaa.

Saatanan kontrollifriikki pirttihirmu, jonka tahto ei mua kiinnosta.

ap

Vierailija
11/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin se sana on uusperhe eikä uusioperhe. Toisekseen kannattaa niitä lapsia alunperinkin tehdä vain sellaisen miehen kanssa, josta ei tarvii kohta erota. Ydinperhe on ainoa oikea perhe, eipähän tarvii tapella noin typeristä asioista. Meillä ydinperheessä on itsestäänselvää, että me vanhemmat yhdessä kasvatamme lapsemme. Ei tarvii sotkea mitään leikkiäitejä ja -isiä tähän hommaan.

Vierailija
12/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule lasten äiti päättämään yhtään mitään. Jos lasten äiti ehdottaa jotain, mies sanoo hänelle että palaa asiaan kun ME olemme keskustelleet asiasta yhdessä. Niin se vain oikeasti menee. Me päätämme meidän perheen asioista ja lasten äiti tyytyköön siihen.

Vierailija
13/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti, nykyään jo aikuinen kiitteli, että ns.äitipuoli kuunteli ja kannusti. Asui siis äitinsä luona. Nykyään ammatti, työpaikka ja perhe.

Tilanteet ovat erilaisia. En yleistä, mutta meillä näin!

Vierailija
14/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että otin sellaisen miehen, joka halusi erota. Nyt sitten leikkii uutta perhettä naisensa kanssa.

Hohhoijaa...lapset kärsii, mutta tärkeintähän on että 42-vuotias mies on onnellinen (ja kuinkahan kauan sitäkin onnea kestää).

Vierailija
15/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin se sana on uusperhe eikä uusioperhe. Toisekseen kannattaa niitä lapsia alunperinkin tehdä vain sellaisen miehen kanssa, josta ei tarvii kohta erota. Ydinperhe on ainoa oikea perhe, eipähän tarvii tapella noin typeristä asioista. Meillä ydinperheessä on itsestäänselvää, että me vanhemmat yhdessä kasvatamme lapsemme. Ei tarvii sotkea mitään leikkiäitejä ja -isiä tähän hommaan.

Vierailija
16/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sota pystyssä tai tarvitse tapella asioista exien ja nyxien kanssa.

Vierailija
17/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa niin hän päättää enemmän kun lasten bioisä.

Vierailija
18/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuisi tällä kertaa olevan siellä äitipuolen päässä, jos käskee ap:n soittaa exälleen - eli omalle miehelleen - ja kertoa tälle, että vaimonsa ei tykkää lasten käytöksestä?!? Eiköhän ole ap:n exän ja äitipuolen keskenään selvitettävä, mitä lapsilta vaaditaan heidän kodissaan.

vähän rennommin, jos haluavat. Onhan ne kuitenkin täyspäisiä ihmisiä kaikki, ja tiedän ettei me ihan överiksi ja sikailuksi.

Se miten uusi Rouva haluaa lasten olevan, on eksäni ja hänen välinen asiansa. En minä aio heidän perhe-elämäänsä puuttua, kuten heillä ei ole oikeutta kommentoida uutta onneani ja meidän välejä.

Isoista asioista päättää vanhemmat, mutta jos pojat katsovat la-iltana väkivaltavideoita (ovat lähes täysi-ikäisiä) ja nukkuvat 10 sunnuntai-aamuna se tuskin on maailmanloppu tai iso asia.

Enkä minä aio soittaa eksälleni, että uusi Rouva ei siitä tykkää. Ja ylioppilas juhlat pidetään meidän puutarhassa, vaikka siitäkin uudella Rouvalla ois mutistavaa.

Saatanan kontrollifriikki pirttihirmu, jonka tahto ei mua kiinnosta.

ap

Vierailija
19/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos lapsi asuu vaikka isällään pääosin ja isä on esim 2päivää työmatkalla. Lapsi ruinaa jotain vaikkapa leffaan menoa myöhään illalla ja äitipuoli kieltää esim vedoten ettei pääse viemään ja hakemaan (eikä yksintulo turvallista) niin lapsi soittaa äidille ja äiti antaa luvan. Siis kävelee lähikasvattajan päätöksen yli.

Vierailija
20/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten mitä lapset harrastaa tai kannustetaanko voimakkaasti lukioon tai ostetaanko niille ajokortti tai minkälaiset puhelimet tai minne matkustetaan äidin kanssa kesällä tai saavatko valvoa silloin tällöin myöhään ja pelata tiettyjä pelejä kotonaan... nyt puhutaankin siis ISOISTA asioista. Niihin ei ole äitipuolilla asiaa. Jos lapsen pitää pedata sänky teillä, se on pientä.

Meille ei tule lasten äiti päättämään yhtään mitään. Jos lasten äiti ehdottaa jotain, mies sanoo hänelle että palaa asiaan kun ME olemme keskustelleet asiasta yhdessä. Niin se vain oikeasti menee. Me päätämme meidän perheen asioista ja lasten äiti tyytyköön siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi