Kuka laittaa lapselleen nimekseen Jouko?
Kommentit (14)
tykkää perinteisistä suomalaisista nimistä. Eikä esim. Jimeistä ja Jameista tai muista uusista ja ulkomaalaistyylisitä. Minä vaikkapa voisin hyvinkin laittaa lapseni nimeksi Jouko :)
Eiköhän se vaan oo kiva että on niin paljon erilaisia nimiä, eikä kaikilla samoja.
ja vielä sellaisia, jotka eivät nykyvauvoilla ole kovin yleisiä.
Ja sellainen, joka ei pelkää että nimi on enne - Joukossa tyhmyys tiivistyy... ;0)
Mielestäni hyvä valinta. Parempi kuin Nico tai Jouco.
Eiköhän melkein kaikista nimistä voi veistellä noita herjoja.. Tyhmyys taitaa tiivistyä muisssakin kuin joukoissa :P
Eiköhän melkein kaikista nimistä voi veistellä noita herjoja.. Tyhmyys taitaa tiivistyä muisssakin kuin joukoissa :P
Mun sukunimi on Lilja (jota monet tuntuvat pitävän kauniina sukunimenä), ja SIITÄKIN keksittiin ala-asteella kiusata. Sitten taas alemmalla luokalla oli poika, jonka kutsumanimi oli Julli, mutta kukaan ei koskaan ottanut puheeksi sitä, minkä sanan kanssa se rimmaa.
Tää piristi mun päiväni, kiitos! Voi Marcus Nico Petteri sentään :D :D
Kamalaa jos joutuis aina ajattelemaan että mistä nimestä kiusattaisiin. Sitten keksit hyvän kauniin nimen ja joku keksisi siitäkin kiusaamisen aiheen. Ihmiset on julmia kun niin päättävät.
Mun sukunimi on Lilja (jota monet tuntuvat pitävän kauniina sukunimenä), ja SIITÄKIN keksittiin ala-asteella kiusata. Sitten taas alemmalla luokalla oli poika, jonka kutsumanimi oli Julli, mutta kukaan ei koskaan ottanut puheeksi sitä, minkä sanan kanssa se rimmaa.
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin nämä 50-60-lukujen suositut nimet ovat kohta taas muodissa. Tervetuloa pikkuiset Sirpat, Sinikat, Joukot, Sepot, Leenat, Jormat, Kaijat ja muut söpöliinit :)
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin nämä 50-60-lukujen suositut nimet ovat kohta taas muodissa. Tervetuloa pikkuiset Sirpat, Sinikat, Joukot, Sepot, Leenat, Jormat, Kaijat ja muut söpöliinit :)
laittaa, mutta on miehen kaverin nimi. Hieno ja vanha suomalainen nimi.