Miksi Huippumalleissa on mukana joku seniori?
Kommentit (11)
Piti ihan käydä katsomassa sen ikä, näyttää todellakin huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Varsinkin kun hymyilee niin tulee ikävät rypyt silmien ympärille.
ihan samanikäiseltä mun kanssani. Ja mä oon sentään jo 38, mut ikäistäni nuoremman näköinen.
ihan samanikäiseltä mun kanssani. Ja mä oon sentään jo 38, mut ikäistäni nuoremman näköinen.
Itse olen 29 ja mielestäni olen huomattavasti nuoremman näköinen.
Enemmänkin mua ihmetyttää että jos tarkoituksella otetaan pluskoon malleja, niin miksi näille pluskoon malleille sanotaan että pitää laihduttaa..
Olen itse paljon rumempi kuin hän, mutta hän näyttää suurin piirtein saman ikäiseltä kuin näteimmät ystäväni, jotka ovat n. 35-40-vuotiaita.
Enemmänkin mua ihmetyttää että jos tarkoituksella otetaan pluskoon malleja, niin miksi näille pluskoon malleille sanotaan että pitää laihduttaa..
Että mun mielestä se tyttö, jonka käskettiin laihduttaa, on todella hoikka. Muutenkin mielestäni tässä Suomen huippiksessa skitsoillaan painon takia liikaa. Jenkki-versiossa suurin osa on huomattavasti isokokoisempia.
Olen itse 28, ja kun ensimmäisen kerran näin tämän osallistujan iän (24), niin piti oikein itse käväistä peilin edessä katsomassa, onko minulla sellaisia ryppyjä kasvoissa.
Ei ollut, voisin siis hyvinkin mennä vielä vaikka 20-vuotiaasta. Toisaalta alkossa kysytään papereita ja toisinaan jopa siideriostoksilla ollessa :)
Varmaankin juuri sitä tyyppiä että on ikuisesti saman näköinen, eli sitten kun on 50 v niin näyttää silti tuolta kuin nyt.
Joo on kyllä harvinaisen vanhan näköinen 24-vuotias. Tavallaan käy melkein kateeksikin, itse olen 29 ja luullaan ihan lapsoseksi vähän väliä. Ihme jos alkosta selviää papereita näyttämättä, vaikka pituuttakin riittää enkä mielestäni ole mitenkään teini olemukseltanikaan.
No joo, en ehkä haluaisi näyttää väh. 10 vuotta itseäni vanhemmaltakaan. Kyseinen mallikokelas voisi hyvin olla vaikka jonkin meidän perhe -lehden kannessa kolmen lapsen äitinä.
mut joo, näyttää paljon vanhemmalta