Katkaisinko välit tuttavaan oikeasta syystä?
Tapasimme harrastuksen kautta ja meistä tuli ihan hyvät kaverit. Tutustuttiin paremmin, ja sitten kaveri uskoutui minulle, että on käynyt kauneusleikkauksessa, hänelle on laitettu silikoni-implantit. Mä en jotenkin pysty sulattamaan tätä asiaa, ja olen nyt ottanut etäisyyttä tähän ihmiseen. En vaan pysty olemaan hänen seurassaan enää normaalisti. Mitä olisitten tehneet tilanteessani?
Kommentit (21)
Syy voi olla myos se etta naisella ei ole ollut rintoja eli sellaisiakin naisia loytyy ja mielestani on ihan oikeutettua etta silloin ottaa silikonit. Vai haluisitko itse kulkea taysin lautana? Jospa kaverillasi on ollut rintasyopa ja sen takia ottanut silikonit? Oletko kenties kateellinen kun toinen on uskaltanut ottaa silikonit? Eikohan jokainen voi tehda rahoillaan mita tahansa. Ja jos olet kerran ollut ennen tata silikoni tietoa ystava hanelle niin miksi se asia muuttaisi ystavyyttanne? Taidat itse olla aika ulkonakokeskeinen jos tallaisen takia laitat valit poikki.
Saattaisin ehkä olla hiukan utelias, mutta ei minua muuten häiritse toisten kauneusleikkaukset. Itse en ole suunnitellut mitään leikkauksia. Kummallista mielestäni, jos tuollainen häiritsee.
jostain ihmisestä. Sitten tulee pieni asia, joka tökkää ja sitten otan välimatkaa - koska sen tyypin seura jotenkin ahdistaa.
Vika on varmaan minussa, mutta lähelleni ei enää pääse - ainakaan pitkäksi aikaa.
Ehkä sinä toimit samoin sen silikonibimporinnan kanssa.
Kaikkien kanssa ei vaan kulje.
Mutta miksi ajattelet, että oli silikonibimpo? Jos ap ei edes ollut huomannut, että ystävällä oli silikonit, niin ne lienevät pienet.
Ennenhän av:lla silikonit ottanut on saanut kivitystuomion...
ja kun ne osoittautui muoviksi sä et voi enää kaveerata...
Jos ihminen on mukava ja tulen hänen kanssaan toimeen, ei minulle merkkaa mitään onko silikonit vai ei. Laitetaan niitä silikoneja muistakin syistä kuin siksi, että päästäisiin Seiskaan johonkin nuhruisiin kuviin. Ilmeisesti ap:n ystävälläkin on ollut luonnollisen näköiset silikonit, jos ap ei itse asiaa huomannut.
Ehkä ap tekikin vain palveluksen tuttavalleen. En minäkään pitemmän päälle jaksaisi kaveerata ap:n kaltaisen kanssa.
Tapasimme harrastuksen kautta ja meistä tuli ihan hyvät kaverit. Tutustuttiin paremmin, ja sitten kaveri uskoutui minulle, että on käynyt kauneusleikkauksessa, hänelle on laitettu silikoni-implantit. Mä en jotenkin pysty sulattamaan tätä asiaa, ja olen nyt ottanut etäisyyttä tähän ihmiseen. En vaan pysty olemaan hänen seurassaan enää normaalisti. Mitä olisitten tehneet tilanteessani?
Miten ne rinnat vaikuttaa teidän ystävyyteenne? Vai tykkäsitkö kaveristasi vain luomurintojen takia?
väliä sillä on? oletpa sinä pinnallinen ihminen voisi sanoa jos tuosta perusteesta ystävyyden laitat jäihin. kerrassaan omituinen syy.
joten ihan hyvä juttu, että päästit ystävän menemään. Ehkä se löytää jotain muuta elämäänsä.
minulla on silmäproteesi, eikä kukaan ole sen takia katkaissut välejä minuun. Pitäisikö tästä huolestua? :) Entä miten minun tulisi suhtautua ja menetellä, kun olen väleissä ihmisten kanssa, joilla on hammasproteesi tai tekonivel? Siinä vaiheessa voi myös alkaa miettiä, kun lääketiede kehittyy niin pitkälle, että ihminen voi vaihtaa itselleen uuden pään. Se toimii myös niin päin, että oman pään voi sijoittaa entisen "lahon" ruumiin asemesta terveempään ruumiiseen.
Joku silikoni-bimbo... siis ymmärrän sua ap ihan todella hyvin!
tavallaan en. Mitäs jos se sun kaveri on blondi ja paljastuu, että se on oikeasti brunette? Tai että sillä on ollut tosi huonot hampaat ja se on käynyt laittamassa ne?
Sua ehkä järkyttää, että ihminen jota pidät hyvänä, itsevarmana tyyppinä ei olekaan sellainen vaan esim. sen itsetunto on riippunut noista silareista eli se ei olekaan tavallaan sama ihminen luonnostaan kuin olit ajatellut. 
Tosi omituinen ja tyhmä syy. Yhtä älytöntä kuin katkaista välit toiseen vain siksi, että kuulisi tämän värjäävän tukkaansa tai että sillä on tekohampaat.
 Hyväksyttävä syy katkaista välit olisi sellainen, että kaveri olisi tehnyt jotakin anteeksiantamatonta, tai käyttäytyisi todella huonosti eikä muuttaisi tapojaan vaikka asiasta yrittäisi jutella. 
Mutta siis joku pinnallistakin pinnallisempi silikonihölmöilijä tai kasvojen botox-pistelijä,  naurettavat turpohuulet ja sen semmoiset...
Mä kyllä ymmärrän sua ap. :)
joillekin se pienirintaisuus on aika iso itsetunto-ongelma. Itse oisin mieluummin ottanut vaikka kuinka lahot hampaat jos oisin saanut valita silloin teininä kun kuuntelin päivittäistä kiusaamista pienirintaisuudesta.
Mäkin oon varmaan silikonibimbo. Mutta ehkä saan kaveriksi jonku entisen läskin kuntosalibimbon, joka on yhtä tyhjäpäinen kuin minä eikä viitsi olla reilusti läski niinkuin jumala on tarkoittanut.
Ihan oikeasti, olet todella outo..
En voi kuvitella että joku olisi oikeasti tuollainen mutta onneksi tämä entinen tuttavasi pääsi eroon sinusta.. HUH outo tyyppi olet
En ainakaan olisi suoralta kädeltä katkaissut välejäni häneen. Hän on aikuinen ihminen ja vastuussa omasta kehostaan, eikä hänen lisäykset kuuluisi muille kuin hänelle itselleen.
En tunne ko. henkilöä, mutta minulle tuli mieleen, että hän on saattanut joutua aiemminkin hyljeksimäksi silikoniensa takia ja oppinut, ettei voi avautua aiheesta ihan kaikille. Ehkäpä hän tunsi voivansa luottaa sinuun enemmän kuin "muihin", koskapa uskaltautui kertomaan moista itsestään.
Miten olisit reagoinut, jos hän olisi vaikka laitattanut kuoret hampaisiinsa pelkän esteettisyyden nimissä? Olisitko silloinkin pistänyt välit poikki?
Hänen "tunnustuksensa" tuli sinulle täysin arvaamatta, joten siinä valossa nähtynä reaktiosi on ihan ymmärrettävä. Sinuna ottaisin nyt reilusti yhteyttä häneen, pahoittelisin etten viime aikoina ole ollut häneen yhteydessä ja sanoisin ihan suoraan, että hänen kertomansa hämmensi minua.
Hitsi vieköön - jos tämä nyt ei ole provo, vaan totisinta totta, niin mieti nyt, ap, tilanne hänen kantiltaan: jos hän uskaltaa kertoa silikoneistaan sinulle, niin kai sinä uskallat samalla tavalla tunnustaa, että olit/olet hämmentynyt siitä, että hän kertoi asiasta? Älä nyt hyvin alkanutta kaveruutta noin pinnallisesti lopeta, jos hän muuten on mukava persoona ja tulette hyvin juttuun.
Syy voi olla myos se etta naisella ei ole ollut rintoja eli sellaisiakin naisia loytyy ja mielestani on ihan oikeutettua etta silloin ottaa silikonit. Vai haluisitko itse kulkea taysin lautana? Jospa kaverillasi on ollut rintasyopa ja sen takia ottanut silikonit? Oletko kenties kateellinen kun toinen on uskaltanut ottaa silikonit? Eikohan jokainen voi tehda rahoillaan mita tahansa. Ja jos olet kerran ollut ennen tata silikoni tietoa ystava hanelle niin miksi se asia muuttaisi ystavyyttanne? Taidat itse olla aika ulkonakokeskeinen jos tallaisen takia laitat valit poikki.