BB-Amanda paljasti: “Ryhmäseksiä kahden mustan miehen kanssa”
http://www.stara.fi/2011/09/26/bb-amanda-paljasti-ryhmaseksia/
Mahtaa vanhemmat olla tyttärestään ylpeitä!
Kommentit (24)
Hjallista käy lähinnä sääliksi ja etenkin hänen veljeään, voi helvetti sentään :(
Olen kuvitellut, että Hjalliksen sukua hävettäisi jo muutenkin miehen omat seikkailut. Henkilökohtaisesti pettäminen on minusta pahempaa kuin ryhmäseksi.
Lopettakaa jo. Olen ollut useamman mustan miehen kanssa ja voin vain todeta että keskimäärin samankokoinen mulkku niilläkin on. Vaihteluväli on samaa kuin valkoihoisilla.
Kulttuuriero vaikuttaa enemmän itse rakasteluun. Osin positiivisesti ja osin negatiivisesti.
sellaiset arvot että hän haluaa BB:hen. Sen jälkeen on kaikki samantekevää. Kumpi tuossa kokemuksessa on hävettävämpää, se, että miehiä oli kaksi, vaiko se, että he olivat mustia?
Amanda on bb-fani ja tietää mitä pitää tehdä jotta voittaisi. Nämä paljastukset ovat osa laskelmoivaa taktiikkaa
olet useamman mustan kanssa ollut, että mitkä ne kulttuurelliset hyvät ja huonot puolet on???
Alkoi kiinnostaa:)
Tuskinpa on ensimmäinen nainen, joka tuota tehnyt. En kyllä kertoisi tuollaisia asioita koko maailmalle!
yleisesti ottaen voin sanoa, että on sellainen kokemus mitä on vaikea pitää sisällään, sitä toitottaa innoissaan seuraavat pari viikkoa kaikille ensimmäisen kokeilun jälkeen.
oonkohan mä liian vanhanaikainen tähän maailmaan?
ja harrastanut seksiä mustan kanssa. Ette edes tietäisi sitä, jos en kertoisi. Olen markkinointipäällikkö isossa firmassa, olen vähän estoton kun tulee seksiin. En edes häpeä.
onko se musta muna nyt sitten niin hyvää ja onko se jotenkin erilaista mustan kanssa??
Mutta varsinkin ihonväri ja vielä varsimmainkin ryhmäseksi!!!!
se 6
Ja joo, osa osaa nauttia ja toiset vaan kauhistelee.
Maailmassa taitaa olla yli puoli miljardia mustaa miespuolista.
se 6
Ja joo, osa osaa nauttia ja toiset vaan kauhistelee.
Mut jos se vain oli huppelissa ja näki sen Junon kahtena???
Aiheena oli pahimmat kännimokat kun keskustelivat. Eli rasistiseksikin tuon voi tulkita
Menet steissille, sanot ensimmäiselle notkujalle, että pitäisi saada munaa ja kaveriltasi kanssa niin se on 5 minuuttia ja olet leivän välissä. Ei tarvi olla kaunis, ei fiksu, ei omata tiukkaa pillua, saat painaa vaikka 200 kiloa, karvaa saa olla joka paikassa eli ei vaadi mitään ja takuulla onnistut.
Hjallista käy lähinnä sääliksi ja etenkin hänen veljeään, voi helvetti sentään :(