Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en käsitä tota miestä. Ensin se lupaa ja sitten muuttaa mielensä

Vierailija
26.09.2011 |

Se kysyi multa aiemmin, tuoko talvirenkaani, kun tulee käymään. Ja nyt se sitten valittaa, kun mainitsin renkaista, että ei kai niitä kannata tuoda, ja mihin ne hänen autossaan edes mahtuisivat.. Täh.Se kysyi multa aiemmin, tuoko talvirenkaani, kun tulee käymään. Ja nyt se sitten valittaa, kun mainitsin renkaista, että ei kai niitä kannata tuoda, ja mihin ne hänen autossaan edes mahtuisivat.. Täh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kesällä, kun olin nukkunut todella huonosti, ja mun piti hakea lapset isänsä luota mökille, se vaan tapansa mukaan alkoi kaataa puita aamulla mökin nurkalla, vaikka olin ilmaissut, etten jaksa ajaa, jollen saa hiukan unta.

No mä kilahdin sitten hiukan, ja mies kysyi, että pitäisikö hänen lähteä mukaan.

No mä tietty ajattelin, että onpa kiva, kun lähtee kuskiksi, mutta sitten myöhemmin alkoi valittaa, että miksi hänen pitää lähteä. Ja kuulinpa asiasta vielä kuukauden jälkeenpäinkin..

Tätä tapahtuu todella usein, että mä kuvittelen, että olen saanut hänet ymmärtämään kantani jossain asiassa, hän toteaa, että voisi kai sen tehdä noinkin.

Mutta jotakuinkin tunnin päästä on palattu lähtöpisteeseen, ja hän alkaa inttää samasta asiasta. Arghh!

Vierailija
2/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä se itse ensin jotain ehdottaa, ja sitten myöhemmin alkaa valittaa, ettei se käy.

Kai se tiesi jo ehdottaessaan, etteivät renkaat mahdu autoonsa, tai ettei niitä ole järkeä tuoda?

Ilmeisesti se kuitenkaan ei ole unohtanut itse kysyneensä, mutta mikä kumma saa ihmisen heittelemään ehdotuksia tai myöntymään sellaisiin, joita ei ole tarkoituskaan toteuttaa?

Eikä se tajua ollenkaan, että mä pidän rasittavana, kun ei koskaan voi luottaa, että joku asia on sovittu.

Aina saa jännityksellä odottaa, mitä se loppujen lopuksi tekee.Miksi hemmetissä se itse ensin jotain ehdottaa, ja sitten myöhemmin alkaa valittaa, ettei se käy.

Kai se tiesi jo ehdottaessaan, etteivät renkaat mahdu autoonsa, tai ettei niitä ole järkeä tuoda?

Ilmeisesti se kuitenkaan ei ole unohtanut itse kysyneensä, mutta mikä kumma saa ihmisen heittelemään ehdotuksia tai myöntymään sellaisiin, joita ei ole tarkoituskaan toteuttaa?

Eikä se tajua ollenkaan, että mä pidän rasittavana, kun ei koskaan voi luottaa, että joku asia on sovittu.

Aina saa jännityksellä odottaa, mitä se loppujen lopuksi tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kai mä olenkin, mutta en näe kyllä nyt miten se tähän liittyy?

Vierailija
4/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkien mielestä mies toimii normaalisti, ja mä vain ylireagoin, ja olen sairas.

Mä taidan sitten heittäytyä vielä kipeämmäksi, ja alkaa puhua miehelle tyyliin: "tänään voitais harrastaa seksiä, tehtäis vaikka niin ja näin", ja kun ukko alkaa illalla lähestyä, tiuskisin vain, että "mitä sä nyt yrität, ja mitä järkeä sitä on harrastaa, kun et sä kuitenkaan saa".

Vierailija
5/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua!

Vierailija
6/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi toiminta kuulostaa oudolta ja rasittavalta. Oletko huomauttanut hänelle asiasta? Voihan se olla ettei hän tiedostakaan sitä.

Vierailija
7/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koittanut sanoa, mutta aina vain törmää samaan asiaan uudestaan. Huokaus. Tarvinnee kysyä häneltä ihan rauhallisesti, ilman että olisi inttotilanne juuri päällä, että miksi hän esimerkiksi juuri noissa tilanteissa on noin toiminut.

Joskus mä olen epäillyt hänellä aspergeria tms. koska tuntuu, ettemme puhu ollenkaan samaa kieltä, enkä ikinä ole tavannut ihmistä, jonka kanssa on yhtä hankala kommunikoida.

Vaikka nyt nähtävästi aiemmat vastaajat ovat ilmeisesti samaa mieltä minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi