Valitkaa linkistä mulle ajattomat kivat paksupohkeisen nahkasaappaat!
Eli mun pohkeen ympärys on 42 cm, kengän koko 39. Jos tuolta tilaisi saappaat, niin mitkä olisi mielestäsi sellaiset ajattomat, mitä voisi käyttää monta vuotta? Mustat pitäisi olla.
http://www.duoboots.com/products/boots/
Kommentit (20)
Saisinko mäkin oikeasti saappaat!!!! Mittasin just noin 44-45, tosin 30cm viivoitinta vaan pyöritin jalan ympäri (innoissani en malttanut lähteä ompelumittanauhaa etsimään :)), mutta en nyt niin väärin osaa mitata ettei ainakin viimeistään tuo 50cm mahtuisi. Kiitos tästä, päivä parani aika lailla. Vielä kun uskaltais tilata....
vai pitääkö tilata numeroa isommat?
Mulla koko 37 ja Duo bootsin saappaat koossa 37 ovat sopivat.
4
Eli viivottimella kantapäästä varpaaseen. Mä epäröin ottaisko 38 vai 37 numeron.
jotenkin tuntuu et nuo kengät on yli nelikymppisen,mitkä oot tilannu
mutten uskaltautunut tilaamaan. Te jo tilanneet, täytyykö pohjemittaan ottaa lisäsenttejä vai ihan napakka mitta? Pelottaa että jos menee väärin, arvokkaat saappaat ovat kuitenkin.
Tai sitten olen jo itsekin niin vanha että ajattelin nuo linkissä olevat saappaat lähinnä ajattomiksi...
38 v. ja 39 cm
jotenkin tuntuu et nuo kengät on yli nelikymppisen,mitkä oot tilannu
Olen mä aika vanha. Neljäänkymmppiin on tosin vielä muutama vuosi aikaa :) Ja ajatteles, mun kengät on vapaa-ajalla pääosin Dieseliä, Replayta, Vansia ym. Mutta duunissa jakkupuvun kanssa on mukava valita välillä hieman konservatiivisempi linja.
Mun jalan pituus on 23 cm ja siis koko 37 oli passeli. Pohkeen leveys on 39,5 cm ja kenkiin valitsin koon 40 cm. On just sopiva, napakka, mutta ei purista. Mun mielestä kannattaa valita koko ilman lisäsenttejä siis.
Ja eivät muuten ole mitkään lämpimät talvikengät, vaan enempi "kaupunkisaappaat". Pohjakin on aika liukas.
4
Siis jos ympärys on 42cm, niin silloinhan sun pohkeen "halkaisija" on about 26cm! Ettet vahingossa mitannut reittä?
Niin se vaan on että voisilla on pohkeet uhtä suuret kuin toisten reidet. Hyvin näillä pohkeilla juoksulenkit sujuu.
Siis jos ympärys on 42cm, niin silloinhan sun pohkeen "halkaisija" on about 26cm! Ettet vahingossa mitannut reittä?
Ei nyt ihan noin sentään. Jaa ympyrän kehä (42 cm) piillä (3,141 jne), ja saat pohkeen halkaisijan, eli about 13 cm.
Mulla on nimittäin leveä jalka eikä mitkä tahansa kengät suorastaan käy. Entäs sitten onko ne kovin matalat siitä varvaskohdasta?
Ja sori nyt, jos nuokin tekstit lukee siinä jossain suoraan, en kauheen hyvin englantia osaa :(
Mitenkäs muuten onnistuu palautus?
ekaks ajattelin että lasken säteen ja kerron sen kahdella, mutta laskinkin sitten suoraan halkaisijan ja silti lopputuloksen kerroin kahdella. Mutta voitte kuvitella että kyllä päivittelin kun ajattelin 26cm pohkeen halkaisijaa:)
Ellette uskalla tilata kenkiä suoraan, mutta teillä on tiedossa lomareissu Lontooseen, käykää DuoBootsin Fitting Roomissa mittauttamassa jalkanne!
Ja mun pohkeen ympärys on 45 cm eikä se kapene vaikka olen laihtunut 85 kilosta 62 kiloon...
noista nauhakengistä en tykännyt, mutta onhan niitä ollut 1800-luvulta että ajattomia nekin, minkälaista korkoa olet ajatellut?
Tää on kyllä ilkeetä mutta kerrankin joku jolla on paksumpi pohje kun mulla, mulla ei ollut kuin 40cm kun mittasin:p
http://www.duoboots.com/products/boots/detail/calf_fitted_boots/avignon…
Halusin nimenomaan matalalla korolla.
Ovat muuten ihan hyvät kengät ja nopea toimitus suoraan kotiovelle. Yritä googlettaa jostain alekoodi, jos sulla ei vielä ole (itse sain sellaisella hyvän alennuksen).
Kolmoselle tiedoksi, että tuolta kaupasta saa valita kenkiin varren koon oman pohkeen paksuuden perusteella, eli todellakin menevät paksupohkeiselle.
t. pohkeenympärys 39,5 cm
vai pitääkö tilata numeroa isommat?
tulikohan oikein...ne olivat kivat
Tilasin maanantaina, torstain anopudin itse DHL:n pisteestä kun en ollut kotona kun toivat ja ovat aivan mahtavat saappaat näin kahden päivän megakäytöllä ja pohkeella löytyy paksuutta ;) Loistava kauppa!
Paksupohkeinen nykyisin saappaita käyttävä