Rastilan leirintäalue
onko siisti? WCt/suihkut ok? Sopiiko lapsiperheelle?
Kommentit (9)
lyhyt matka joka paikkaan kun se metro on muutaman sadan metrin päässä.
Siisti paikka. Ei järjestyshäiriöitä. Mutta se on paikka, jossa ollaan yötä ja käydään Helsingin nähtävyyksissä. Ei siellä itse alueella ole juurikaan mitään tekemistä ....
Eniten ärsyttää kun suihkut ovat kiinni katossa. En halua kastella joka kerta hiuksia kun käyn suihkussa. En ymmärrä tuollaisia suihkuja
tarkoitus on vaan olla yksi yö ja nimenomaan ajella metrolla =)
Muuten kiva paikka.Mutta vanhalla saabilla ajeleva harmaapää. Hemmetin kusikannuja lavuaareihin tyhjentelevä. Haju karmea käy siinä aamupesulla ja hampaat pesemässä. Hänen jälkeensä altaat kusesta likaiset käytä niitä sitten.
Sama harmaapää joka aamupäivä sotkee paikat.Myös invavessan haju kauhea. Kantaa virtsa purkkeja muovikasseissa.
Onko Rastilassa aamusauna mahdollisuutta? Tai saunaan muuten joku yleinen sauna aika kaikille?
Rastilan leirintäalue on paikka, jossa viihtyy, vaikka kapungilla ei kävisikään. Todella kaunis ja siisti alue. Puhun kokemuksesta, sillä olen kolunnut aika lailla Suomen leirintäalueita viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Ehdotonta kärkikastia, jossei jopa paras alue! Ja hinta-laatusuhde todella kohdillaan!
Hyvä parkkipaikka maalaisserkuille. Ja mertolla tsadiin, ei tömähdä micra rtikkaan!
Ympäristö minulla siinä tökkii. Metroradan ja tosi vilkkaan tien kyljessä ja osittain alla (uimaranta on alueen ulkopuolella maantiesillan alla). Nyt muutama v sitten leiriksen aitaan kiinni rakennettiin kerrostalorykelmä eli sieltä taloista on suorat näkymät leirikselle. Ympäristönä siis aika levoton, vaikken järkkähäiriöitä kauhiasti oo nähny.
Mutta makuasia mitä leirikseltä haluat. Yhden yön stopiksi ok, viikkoa en jaksais siellä olla :D