Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumartelu raskaana, kipu vatsassa?

Vierailija
26.09.2011 |

Olen raskaana ja esimerkiksi kenkiä laittaessa kohtu joutuu puristuksiin kun kumartelen. Välillä sattuu/tuntuu painetta. Onko ihan normaalia ja voiko olla jotain haittaa sikiölle/istukalle?

Tänään aamulla tuntui erityisen inhottavalta ja nyt on vielä pitkin aamua välillä pistänyt mahaan.

Odotan kaksosia rv 20

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisi kommentteja :)

Vierailija
2/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä nyt kumartele!

oletko kokeillut laittaa kenkiä esim. tuolilla istualteen? silleen sivuttain ettei tarvitsisi puristella mahaa kasaa...

Kuulostaa tosi pahalta tuo puristelu (sori nyt vaan tästä ei varmasti ole hirveästi sinulle apua.. )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen viikolla 18 ja kohtu on eteenpäintyöntynyt aika mukavasti ja just tollaset kumartelut ja kyykistelyt tuntuu todella pahoilta. Yritän siis välttää niitä. En suoranaisesti usko että litistäisin vauvaa mutta se tuntuu itsestä niin ikävältä. Oikeastaan kaikki paine kohdun kohdalle tuntuu ilkeältä..

Hieman kauhistuttaa kun tuon pitäisi vielä hurjasti kasvaakin ja viedä vielä enemmän tilaa.

Toivottavasti muuttuu vielä ns. vähemmän herkäksi kosketukselle mutta siis ainakin nyt en kumartele, kengätkin laitan istuen :)

Suosittelen

Vierailija
4/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä. Toki yritän vältellä kaikkea turhaa kumartelua, mutta välillä on pakko saada kengät jalkaan vaikka ei olisi jakkaraa lähistöllä. ;)

Järjellä ajatellen se sikiö on siellä vesipussissa ja kohdussa ja vatsanpeitteiden alla piilossa, mutta ei tässä järki aina ole päällimmäisenä, kun murehtii kaikenlaista...

Vierailija
5/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä :)