Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lapsesi on kommentoinut vartaloasi?

Vierailija
24.09.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taputti minua saunassa takapuolelle ja sanoi, että se hyllyy.

Ja minun bmi:ni on 21...mutta eihän se hyllyvyys liity kiloihin...

Vierailija
2/6 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tolla mammalla on ISOT tissit! - sulla on kyllä aika pienet..." XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha ei ole mikään jättityyny, mutta onhan tuossa kolmen lapsen jäljiltä sopivan pehmeä lepuuttelupaikka kolmevuotiaalle.

Vierailija
4/6 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Äiti sulla on ihanat tissit!' ja tykkäis häpeltää mun tissejä. Itse aina sanon, että ei ole soveliasta koskea toisen tisseihin jos ei toinen anna lupaa. En tykkää että rintoihini kosketaan esim. kun olemme saunassa, siis että lapsi koskee. Olen sanonut myös, että 'sinä söit äitin tissiä vuoden silloin kun olit ihan vauva, joten eiköhän nämä tissihommat ole jo ohi'! :) Yleensä tyytyy tähän vastaukseen.

Sit kerran kommentoi, että 'mitä sulla äiti oikeen valuu tuolta?', olin suihkussa ja lapsi siinä vieressä tuijotteli ilmeisesti liian tarkkaan alapäätäni.. Eikä mulla nyt NIIN ulkonevat häppärit ole, jonkun verran vaan. x) Selitä siinä sit 3v:lle (oli silloin ton ikäinen)..

Vierailija
5/6 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso maha, iso takapuoli jne juttuja :) Ja isot tissit.

Raskaanaollessani kun minulla oli finnejä ja näytin varmaan muutenkin aika ankealta voidessani huonosti ym, tuttuja (eikä mielestäni edes erityisen kauniita) naisia kehuttiin kauniiksi ja toivottiin, että olisin yhtä kaunis :D

Olen hoikka ja mielestäni ihan kelpo ulkonäön omaava, mutta lasten suusta se totuus kuuluu :D

Vierailija
6/6 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina taman..

Katsottiin miss suomi kilpailuja ja 6v tyttoni kysyi minulta, miksi mina on menisi myoskin missikilpailuihin.

Tuumasin siihen , etta taidan olla vahan liian vanha, eika taida kroppakaan olla ihan samanlainen kuin misseilla.

Tyttoni vastaus oli "ala viitsi aiti, sa voittaisit nuo kaikki ihan varmasti!"

Arvatkaa vaan lammittiko mielta, olen 35vuotias ja normaalivartaloinen (mutta kaukana mistaan missimitoista)....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi