Hauska häppärilaukku haussa- apua ja ideoita kaivataan!
Etsin itselleni synttärilahjaksi hyvää häppärilaukkua joka näyttää hauskalta. Ei siis mustaa perusmallia (eikä pinkkiä) vaan jotain persoonallista, värikästä ja laadukasta.
Hintaa saisi olla maksimissaan 150, mutta saa olla halpiskamakin jos vaan on oikeasti kiva. Mitat noin 16 tuumaa.
Ideoita tai linkkejä?
Kommentit (16)
Joo mäkin mietin että senkö kanssa mentäis sinne diskoon/ravintolaan, joka Tampereella ainakin aikoinaan oli... Häppäri. En kuolemaksenikaan muista mikä paikan oikea nimi oli.
Happy Days?
Etsikö siis Happy Days-ravintolan laukkua???
karvattomina ja karvallisina. Kumpaa olit ajatellut? Itse suosin karvatonta, koska se on jotenkin helpompi pitää puhtaana.
Siis herranjestas
OIKEESTI MITÄ TÄÄ IHMINEN SIIS ETSII???
karvattomina ja karvallisina. Kumpaa olit ajatellut? Itse suosin karvatonta, koska se on jotenkin helpompi pitää puhtaana.
mut toisaalta vähän epäilyttää, onko tuollainen laukku aina kostea??
ap
Nostetaan nyt että ap vois meitä valistaa. Alkaa meinaan käydä mielenkiintoiseksi.
mut toisaalta vähän epäilyttää, onko tuollainen laukku aina kostea??
ap
putosin.
en osaa päättää sopivaa mallia. Toisaalta viehättää sellainen häppärilaukku, jossa on nahka aika tiukalla, eikä siinä ole mitään ylimääräisiä härpäkkeitä, mutta toisaalta sellainen löysempi malli on jotenkin paljon symppiksemmän näköinen.
muun värisinä kuin mustina ja pinkkeinä?? Karvasomisteita on kuitenkin käsittääkseni useamman värisiä saatavilla?
aha. okei. pikkasen mietinkin että mikä RISTUS on häppärilaukku.
16 tuumaa???
Sellainen karvaton, jossa on keskellä vaan sellainen viivamainen "kiitorata" on huippu trendikäs, tosin hintaa on varmasti yli tuon 150 euroa :(
täysin karvaton vaihtoehto, jossa on pienempi aukko kuin vanhemmissa malleissa. Siinä on sitäpaitsi lisävarusteena liukastusainepullo, jos tavara ei muuten solahda mukavasti sisälle.
Siis herranjestas
OIKEESTI MITÄ TÄÄ IHMINEN SIIS ETSII???
että sä olet niin pihalla... :)
Olen varmaan nyt HIRVEÄN tyhmä, mutta mikä ihme edes on HÄPPÄRILAUKKU???????