Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä teräksinen/tinattu, isohko säästölipas? ov

Vierailija
24.09.2011 |

Kummityttöni täyttää 13 vuotta ja toivoi lahjaksi kunnollista säästölipasta. Hän haluaa alkaa säästää rahaa kielikurssia/vaihto-oppilasvuotta varten. Mielelläni tämän toivomuksen toteuttaisin, jos löytäisin jostain kaupasta teräksisen tai tinatun, kunnollisen kokoisen säästöpossun tai muun asiallisen mallisen lippaan! Tuohon lippaaseen olisi minunkin helppo sujauttaa joku kolikko kun käyn kummityttöäni tervehtimässä.

Kertokaa nyt mistä moinen voisi löytyä pk-seudulta? Olen nähnyt vain kastelahjoiksi tarkoitettuja lapsellisia ja etenkin pieniä lippaita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa stokkalta, yläkerran kultasepänliikkeestä.

Vierailija
2/4 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olen kiertänyt (ja olen kiertänyt monta ja antanut asiasta myös palautetta).

Lisää ideoita ja vaikka ihan konkreettisia liikkeiden nimiä? Nettitilaukset eivät ehdi ajoissa perille, joten se on vasta ihan vihonviimeinen vaihtoehto ja silloin päivänsankari saisi lahjansa myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa käydä etsimässä vielä.

Minä ostin pojalleni sellaisen traktoripankin, se oli sellainen tinattu. Niitähän oli paljon erilaisia malleja, me asutaan Jyväskylässä....

Vierailija
4/4 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muakin kiinnostaisi tietää mistä noita löytyy. Kultasepänliikkeissä on kyllä ties minkä mallisia, mutta ne on tosi pieniä! Haluaisin ihan itselleni isomman "possun".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän