Miksi alkoholista kieltäytyvää katsotaan karsaasti?
Joskus otan oluen, pari ja joskus en mitään illanvietossa. Jotenkin muut kokevat ongelmana viinasta kieltäytymisen. Miksi?
Kommentit (13)
että olen joskus humalassa sellainen jankkaaja että kyselen joltain joka ei juo että miksi et juo ja etkö nyt tosiaan aio ottaa enempää. Kai jotenkin ajattelen niin että kun itsellä on niin hauskaa humalassa niin haluaisin että kaikki muutkin joisi. Olen kyllä nykyään lähes päässyt tuosta tavasta eroon.
Sitä ei tässä joukkosielujen massayhteiskunnassa hyvällä katsota.
täysin käsittämätön ja vieras ajatus. Tai sitten he kokevat oman juomisensa jotenkin ongelmalliseksi ja yrittävät sillä keinolla puolustaa omaa juomistaan että ihmettelevät ja paheksuvat muiden juomattomuutta?
No miksi tupakoivaa katsotaan karsaasti?
vielä näiden välisen yhteyden? Siis onko juomattomuus haiseva, syöpää tutkitusti aiheuttava ikävä tapa joka polttaa rahaa savuna ilmaan? Pitääkö minun sittenkin alkaa katsoa alkottomia kuin typeriä riippuvaisia apinoita?
*mielenräjähdynnnnn*
Oot varmaan tosi hauska humalassa.
en ehkä ole hauska humalassa, mutta minulla on hauskaa humalassa. Enkä tosiaan ole ainoa joka humalassa ihmettelee ja kyselee miksi joku ei juo kun muutkin juovat.
Joskus otan oluen, pari ja joskus en mitään illanvietossa. Jotenkin muut kokevat ongelmana viinasta kieltäytymisen. Miksi?
että muut kokevat ongelmana sinun viinasta kieltäytymisesi?
en ehkä ole hauska humalassa, mutta minulla on hauskaa humalassa. Enkä tosiaan ole ainoa joka humalassa ihmettelee ja kyselee miksi joku ei juo kun muutkin juovat.
on mahdoton käsittää se, että hauskaa voi olla ilmankin viinaa ja että kaikista viinanjuonti ja humalassa(huom. nimenomaan humalassa, ei hiprakassa) oleminen ei ole hauskaa. Musta esimerkiksi pieni hilpeä hiprakka on ihan hauskaa, mutta humalassa oleminen on oikeasti pelkästään noloa.
Se oli monille hämmentävä asia, vaikka ei se minua erityisesti haitannutkaan. Yksi kaveri koki ongelmaksi sen, että mitä miehen lasiin laitetaan heidän juhlaillallisellaan kun toiset juovat punaviiniä. Että olisi mahdollisimman saman väristä, tunnelman takia, you know. Joi vissyä, meni kattaus pilalle.
on mahdoton käsittää se, että hauskaa voi olla ilmankin viinaa ja että kaikista viinanjuonti ja humalassa(huom. nimenomaan humalassa, ei hiprakassa) oleminen ei ole hauskaa. Musta esimerkiksi pieni hilpeä hiprakka on ihan hauskaa, mutta humalassa oleminen on oikeasti pelkästään noloa.
mulle mahdotonta käsittää että hauskaa voi olla myös ilman viinaa. Mutta silloin kun olen itse humalassa niin tulee sanottua kaikenlaista, tai oikeastaan ennen tuli sanottua, nykyään osaan jo olla hiljaa tuollaisissa tilanteissa. Vähän kuten eräs mun tuttuni kysyy aina jos ollaan istumassa iltaa ja ollaan humalassa, että tulenko röökille ja tarjoaa tupakkaa vaikka tietää että en polta. Joskus känniset ihmiset vain ovat vähän ärsyttäviä ja se kannattaisi muistaa jos aikoo istua iltaa sellaisessa porukassa jossa vain itse on selvinpäin ja muut eivät. Eli ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti.
Käytä pieniä harmaita aivosolujasi, löydät varmaan useita vastauksia.
En ole koskaan tavannut kiinnostavaa henkilöä, joka ei juo. Ihmiset jotka eivät juo, ovat tylsiä ja niiden jutut ovat paskoja. Kaikki tarinat päättyy: "Sitten menin kotiin." Ketään ei kiinnosta, jos oot saanu ylennyksen töissä tai sinun lapsilla ei ole mustelmia.
että olen joskus humalassa sellainen jankkaaja että kyselen joltain joka ei juo että miksi et juo ja etkö nyt tosiaan aio ottaa enempää. Kai jotenkin ajattelen niin että kun itsellä on niin hauskaa humalassa niin haluaisin että kaikki muutkin joisi. Olen kyllä nykyään lähes päässyt tuosta tavasta eroon.