Hei...löytyisiköhän täältä 30 vapaaehtoista miestä??
Jokuhan on varmaan joskus kuullut, että nenän pituudella olisi jotain tekemistä "sen" pituuden kanssa =)Nyt olisi tarkoitus tehdä pieni tilasto tutkimus. Tutkimus liittyy matematiikan kurssiin.
Tarvitsisin vähintään 30 täysi-ikäistä miestä, jotka voisivat ilmoittaa nenän pituuden ja sukupuolielimensä pituuden. Olisin erittäin kiitollinen =)
Kommentit (11)
kun esittelet tän tilastomatikan tehtävän ja korrelaatiot ;)
Pitäisi vaan tietää miten nenä mitataan. Mukana ollaan joka tapauksessa.
En oikeasti keksinyt mitä muuta olisin voinut tutkia. Toivottavasti opettaja on huumorimiehiä =)
Piti vähän hakea googlesta apua ja tälläinen ohje löytyi:
Mitatkaa se nenän pituus ylähuulen päältä, nenän alapinnasta eteenpäin, se horisonttaalinen ulkonema.
ap
Olipa vaikea mitat luotettava nenän ulkoneva :)
Kevyesti painaen sain n.20mm ja muna on 17cm.
t.4
joten sillä mennään. Mutta jos kyseinen mittaus tuottaa hankaluuksia, niin sitten voi mitata levossa. Kuitenkin jos saisin 30 samaan tapaan mitattua. Huumorimielessä tässä mennään, niin vertailua on helppo muuttaa. =)
ap
veikkaisin, että nelonen on mitannut erekstio mitan
joten sillä mennään. Mutta jos kyseinen mittaus tuottaa hankaluuksia, niin sitten voi mitata levossa. Kuitenkin jos saisin 30 samaan tapaan mitattua. Huumorimielessä tässä mennään, niin vertailua on helppo muuttaa. =)
ap
Jep, kyllä on ihan ihka oikea EREKSTIO mitta ;)
Tämä mitta oli jo tiedossani ja tällä foorumilla dokumentoituna :)
Olen kuullut tästä nenä-jutusta, odotan mielenkiinnolla tuloksiasi!
Nyt sitten muutkin mittaamaan nenä lepotilassa ja muna erekstiossa. :) :)
t.4
joskus sattuu kirjoitusvirheitä =)
Tulen sitten kertomaan tulokset kun saan tehtvän valmiiksi.
Lisää vaan mittoja kehiin =)
ap
joskus sattuu kirjoitusvirheitä =)
Tulen sitten kertomaan tulokset kun saan tehtvän valmiiksi.
Lisää vaan mittoja kehiin =)
ap
Ymmärsin, mut oli niin ihana ilmaisu (virheineen). Ja pari viinilasia juoneena, voisin kirjoittaa miten aloitat tutkimuksen julkaisemisen:
Olen tehnyt tutkimusta jossa selvitetään matemaatinen kaava jolla saadaan miehen peniksen mitta erekstiossa (korjaan erektiossa) selville vaikka kassa jonossa, kuitenkaan koskematta hänen sukukalleuksiin....
t.4
Olen tehnyt tutkimusta jossa selvitetään matemaatinen kaava jolla saadaan miehen peniksen mitta erekstiossa (korjaan erektiossa) selville vaikka kassa jonossa, kuitenkaan koskematta hänen sukukalleuksiin....
t.4
No nyt minua kiinnostaa, mitä aiot tehdä sillä tiedolla kassajonossa. Saatko siitä nenästäkin sitten tyydytyksen? Itse pidän miellyttävämpänä tapana sitä kosketuksella selvittämistä.
kipastaan mittaamassa miehemme... :0)