Lue keskustelun säännöt.
"Apu ei kuitenkaan mene perille". Mikä ihana tekosyy!
23.09.2011 |
Sillä varjolla voi mukavasti olla auttamatta ketään kehitysmaassa tai kriisialueella elävää. Tämämn päivän Suomessa asuu sellaisia itsekkäitä lellipentuja että joskus heidän olisi hyvä maistaa päivä todellista hätää.
Mä olen sitä mieltä että hyvä pitää jakaa.
No, ei tietenkään ole pakko, mutta eiks voi saan myöntää suoraan ettei kiinnosta muiden napa kuin oma eikä keksiä mitän hataria tekosyitä.
Kommentit (22)
yhtä avustusprojektia kehitysmaassa, ja kyllä ainakin sen prohjektin rahat meni tarkoitettuun kohteeseen.
Pienet järjestöt ovat luotettavimpia.
Tietenkään raha ei mene perille jos se pysyy siellä omassa kukkarossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esim SPR:n keräyksissä ja muussa toiminnassa järjetön organisaatio nielee todella paljon ja he tekevät myös voittoa todella hyvin. Sen 90-luvun laman aikaan heillä oli ongelmia kun hassasivat kaikki rahat pörssissä. Somaliaan lähetetyistä rahoista kaikki meni sotapääliköille, jotka ostivat rahoilla sitten huoria ja veneitä ja autoja. Ei järjen häivääkään tuossa toiminnassa, eikä kannettu vesi kaivossa muutenkaan pysy. Valitettava tosiasia on se, että maailman rikkain alue luonnonvaroiltaan ei ole pystynyt tuottamaan edes ruokaa tarpeeksi, ei auta vaikka on maapallon hedelmällisimmät maat ja paras ilmasto suurimmassa osassa mannerta. Tuolla ei valitettavasti auta kuin geenimanipulaatio, ihmisille pitäisi saada se 5 vuotiaan lapsen älykkyys aikuisen ihmisen tasolle, sitä kautta alkaisi hommat toimimaan. Penniäkään en anna Afrikkaan vaikka minulla on kummiorankeja pari kappaletta, joiden hoitoon lähetän joka kk rahaa ja WWF:lle annan myös joka kuukausi, mutta Afrikkaan ei tulisi mieleenkään antaa. Ihmisiä on muutenkin liikaa, se on evoluutiota jos joku ei osaa hoitaa asioitaan, kylmä fakta.