Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5v jääkiekkopeliin

Vierailija
23.09.2011 |

Tervehdys!

Ajattelin nyt kysyä muidenkin äitien mielipidettä seuraavaan asiaan. Isi tahtois viedä meidän 3,5 vuotiaan tytön illalla jääkiekkopeliin. Itse en todellakaan ole ajatuksesta innostunut, mistä isäntä hermostui kun aina torppaan hänen ideansa. Tapana kun hänellä on tehdä isojen lasten asioita pienillä lapsilla... Mä en kerta kaikkiaan näe mitään järkeä viedä pientä tyttöämme halliin katsomaan jotain peliä, mistä hän ei edes ymmärrä mitään. Aika käy ihan varmasti pitkäksi ja kun tyttö on muutenkin arka, saattaa koko tilaisuus olla pelottava. Meinasi ensin lähteä yksin meidän molempien lapsien kanssa (2v), minkä sit kyllä tyrmäsin ihan heti alkuunsa. Lätkää meidän perheessä ei juurikaan seurata ja nyt isäntä haluaa mennä kaverin kutsusta ja varmaan samalla korvata aikaa lapselle. Kyse ei ole siitä ettenkö haluis että isi tekee kahdestaan asioita tytön kanssa, vaan siitä että mua ihan sydämestä korpee kun ajattelen mun pikuttyöä 2,5 tuntia seisoskelemssa siellä ihmismassan ja huudon keskellä.

Sanokaa nyt tekin mielipiteenne asiaan.. Olenko vaan turhan niuho?

Kahden äitee

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulosuojaimet mukaan. Eiköhän miehesi osaa lasta hoitaa ja huomaa kyllä jos ei viihdy. Ehkä ensi kerralla sitten jo toinen suunnitelma ajanvietolle :)

Vierailija
22/26 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään kummallista ole. Kunhan isä huolehtii lapsen tarpeista. On siellä pienempiäkin nähty. Meillä mies kuuluu ihan sellaiseen faniryhmään joka heiluttelee lippuja ja laulaa kannustuslauluja ja saa kyllä poika tuon ikäisenä mennä sinne pitämään isin kanssa hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt miehen tehdä itse tän päätöksen, enkä asiaan puutu millään tavalla. Mä kyllä luulen, että tässä on vaan alunperin kyse siitä, että isäntä haluaa itse nähdä kyseisen pelin ja sillä on huomenna polttarit, niin ajatteli mun näyttävän helpommin vihreää valoa, kun ottaa lapset mukaan. Mun mielestä on vaan väärin tehdä asioita puhtaasti omasta innosta ajattelematta aina lapsen parasta. Mun puolesta sais ihan rauhassa mennä itekseen peliin, sillä olis paljon hauskempaa ja mun ei tarvis koko tätä aikaa murehtia, et miten tytsy viihtyy. Etenkin pelkään sitä, että jollei viihdy, niin isäntä ei kuitenkaan malta jättää matsia kesken. Meidän tyttö on aina ollut todella ujo ja arka, eikä todellakaan viihdy missään ihmisvilinässä pitkään. Mut tehköön nyt sitten tavallaan ja ehkä sit tajuaa itekin että oli virhearvio.

Vierailija
24/26 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies suunnittelee samaa...

Vierailija
25/26 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mtä porukkaa...

Meidän neiti vietiin 3 kuisena matsiin mukaan. Miten hitossa kuvittelette että ne tottuu ääniin jos niitä ei koskaan meteliin viedä. Kuulostaa vaikeelta teidän elämä

Vierailija
26/26 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä