Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KPE blogisti tekee bisnestä. Blogi on linkki hänen firmaan eli TYÖ, yrittäkää ymmärtää tämä!

Vierailija
23.09.2011 |

Voi että minua ärsyttää Kaunis Pieni Elämä- blogistin mollaaminen, kadehtiminen ja ihmettely! Oletteko kenties hieman hitaita tai kapeakatseisia, kun ette tajua että BLOGI ON HÄNELLE MAINOSKANAVA!

Tottakai hän ehtii näperrellä blogiin juttuja, kuvia ja käsitöitä sillä saman blogin kautta on linkki hänen sisustusalan yritykseen.

Samalla tavalla voisi ihmetellä että "miten se sairaanhoitaja jaksaa näperrellä niin monen potilaan parissa päivän aikana" tai "miten ihmeessä nätti pankkineiti kerkeää palvella niin monta asiakasta" tai vielä että "miten putiikinpitäjä pystyy järjestämään aikaa sille, että menee liikkeeseen ja myy koko päivän tuotteitaan"

Kyllä TOSISSAAN ihmetyttää täällä lymyävät nurkkakuntaiset tomppelikotiäidit, joilla ei ole muuta kuin aikaa olla kotona ja ihmetellä.

Perustakaa firma ja käyttäkää aika siihen. Tässä työssä KPE blogisti voi säätää omaa työaikaa mikä on loistavaa! Jotkut ihmset kun vaan haluavat tehdä työtä vaikka kotoakin käsin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se blogin arvoa vähennä. KPE on yksi harvoista mielenkiintoisista ja hyvistä blogeista.

Vierailija
2/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sinua ahdistaa nyt mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkallisesti ihmettelevät mistä tuo tyyppi aikansa ottaa. Lisäksi ihmettelevät kaikkea mitä henkilö tekee ja miten aika riittää. Eihän täällä tietenkään ole yhtään yrittäjää koskaan ketjuissa mukana koska ovat tekemässä työtään, mutta pitäisi sentään vähän ymmärtää, että henkilön t yöpaikka on tuo KPE.

Kaunein blogi minkä olen koskaan nähnyt. Jos kirjoittaisi englanniksi, olisi tosi kuuluisa maailmallakin. Upeaa visuaalista työtä, vaikka itse en noin romanttisesta tykkääkään. Tekee kuitenkin hyvällä maulla, hänestä olisi mihin tahansa alan työhön!

ap

Vierailija
4/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkallisesti ihmettelevät mistä tuo tyyppi aikansa ottaa. Lisäksi ihmettelevät kaikkea mitä henkilö tekee ja miten aika riittää. Eihän täällä tietenkään ole yhtään yrittäjää koskaan ketjuissa mukana koska ovat tekemässä työtään, mutta pitäisi sentään vähän ymmärtää, että henkilön t yöpaikka on tuo KPE.

Kaunein blogi minkä olen koskaan nähnyt. Jos kirjoittaisi englanniksi, olisi tosi kuuluisa maailmallakin. Upeaa visuaalista työtä, vaikka itse en noin romanttisesta tykkääkään. Tekee kuitenkin hyvällä maulla, hänestä olisi mihin tahansa alan työhön!

ap

Vierailija
5/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa alan työhön, vaikka kirurgiksi kun on tarkka käsistään.

Vierailija
6/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avautumassa tänne:) No ei siinä mitään.

Mut en usko, et KPE:n kirjoittaja tääl jaksaa näit panatteluja lukea ja jos lukee taitaa viitata kintaalla.

Joka julkisuuteen ryhtyy, se sen kestäköön, hyvine ja huonoine puolineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi