Miksi myyjät eivät tiedä tuotteistaan tarpeeksi
tai sitten harhauttavat asiakkaita tahallaan? Löysin netistä uuden hajusteettoman sarjan. Vahinko vain, kun sarjassa on 3 tuotetta, joissa on hajustetta ja mä ostin juuri sitä. Olin niin innoissani löydöstäni etten kaupassa ollessani itse pöljänä lukenut tuoteselostetta, vaan kysyin siitä kampaajalta. Kiva ajaa 80 kilsaa, että saa palautettua tuotteen.
Kommentit (4)
Hajusteettomaan tuotteeseen ei ole lisätty hajusteita, mutta hajuttomassa on kemiallisesti poistettu eri aineosaste ominaishajuja.
että onhan tämä hajusteeton tuote ja hän sanoo, että kyllä on, niin se on mun oma syy?
Välillähän tuotteissa on laitettu tuoteselosteen päälle joku lappu tai teksti on niin pientä, tausta oudon väristä ja teksti haaleaa ettei siitä saa edes selvää.
Olishan mun se pitänyt lukea, myönnetään, mutta silti mä olen sitä mieltä ettei kampaaja olis saanut sanoa tuotetta hajusteettomaksi, jos se ei sitä ole.
Hajusteettomaan tuotteeseen ei ole lisätty hajusteita, mutta hajuttomassa on kemiallisesti poistettu eri aineosaste ominaishajuja.
niin silloin siinä on jotain muuta tuoksua kuin luontaista.
miksi syytät kampaajaa?
ei noilla asioilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa