Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi hakee ilmaiseksi kierrätyksestä ja muista keräyksistä villavaatteita,

Vierailija
22.09.2011 |

purkaa ne ja kutoo niistä sukkia ja lapasia ja myy ne sitten eteenpäin. Mitä mieltä toiminnasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ilmaisia neuleita sieltä varmaan kukaan muukaan huolisi.

Vierailija
2/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kierrätystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anoppisi on viitseliäs.

Vierailija
4/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitseliäs anoppi.

Vierailija
5/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin keksitty anoppi!

Vierailija
6/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä :)

Vierailija
7/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idea! Ja pikkasen sääliä lampaillekin :)

Vierailija
8/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kierrätyspaikassa meni paljon villavaatteita roskiin, kun ne olivat väärän värisiä ja kukaan ei ollut niitä yli vuoteen huolinut.

Loistava anoppi !

Vierailija
9/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huovutan niitä ja askartelen sitten tossuja, lapasia ja laukkuja. En tosin myy niitä eteenpäin, mutta miksen voisi myydäkin, jos olisin tuotteliaampi. Fiksu anoppi mielestäni.

Vierailija
10/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ehdottomasti! Tosin yhdestä asiasta kannattaa olla tosi tarkka: kierrätetyisä villavaatteissa voi helposti olla koiperhosia tai koiperhosten toukkia. Kun parikin perhosta tai toukkaa pääsee asuntoon, niin on piru irti. Kokemusta on... En tiedä, mistä koit meille tulivat (epäilen vahvasti yhtä ihanaa pyöreää virkattua villamattoa, jonka pelastin mummolan vintiltä). Ja meillä on siis paljon villavaatteita ja mulla villalankoja ja huovutuslankoja. Kesti aikansa, ennen kuin huomattiin koit, koska mulla tai miehellä ei ollut mitään kokemusta niistä. Ihmettelin vain reikiä vaatteissa ja sellaisia pieniä perhosia, joiden ajattelin tulleen ulkoa (oli kesä).

Kun sitten kävi ilmi, että ne olivat koita, niin alkoi järjetön sota niitä vastaan: kaikki, siis aivan kaikki villatavara piti käydä läpi, saastuneet heittää pois, loput tunkea pakastimeen tai pistää saunaan (en nyt muista, mikä on se raja, että ne kuolivat, mutta me pidettiin yli 90-asteisessa.) Ja kaikki nurkat, lattialistat, sohvien välit ja muut salapaikat piti imuroida ja myrkyttää, ja erityisesti kaikki vaatekaapit putsata ja myrkyttää.

Vierailija
11/11 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yllättynyt, että anoppisi löytää noinkin usein purettavia villavaatteita. Itse käyn säännöllisesti etsimässä kirpputoreilta villavaatteita purkuun, mutta harvassa ovat sellaiset, joiden saumoja ei ole leikattu (langat katki) ja jotka olisivat täysvillaa tai muuta luonnonkuitua. Akryyliä en viitsi purkaa, hullun hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan