Kamala miten sitä voi haluta jonkun ihmisen kosketusta/läheisyyttä
Onneksi lienee yksipuoleista niin ei tule tehtyä mitään, mutta enpä olisi uskonut että näin vielä hurahtaisin johonkin!
Miten eroon tämmöisistä tunteista???
Kommentit (6)
Miten joku VOI vaikuttaa minuun näin?
Olen suhteessa kuten myös hän. Miten joku VOI vaikuttaa minuun näin?
Katos kun siinä menee perheet rikki, ja te kaikki loppujen lopuksi, joten kannattaisikohan vähän miettiä uudestaan?
Eli en ole rikkomassa mitään. Mutta olen aivan sekaisin! Inhottaa itseänikin.
Omani kanssa koskettelimme toisiamme yli 10 v. sitten, tuolloin suhteellemme ei ollut mahdollisuutta päivänvalossa. Tiet veivät erilleen 10 vuodeksi. Olemme kohdanneet uudelleen fb:n kautta, ihonalaiseni pyysi kaveriksi. Edelleenkään suhteemme ei kestäisi päivänvaloa . Minä varattu, lapsia, hän sinkku.
Pelkään kohtaamista, sillä tiedän että juuri tuo koskettamisen halu muuttaa kaiken hetkessä ja paluuta entiseen eli tämänhetkiseen elämään ei enää ole :(
Kohtaaminen on edessä ennenmmin tai myöhemmin ihan vaikka vain ruokakaupassa, asumme niin pienellä paikkakunnalla.
Olenpas runollinen :) mutta sitä se on, kahden ihmisen välistä vetovoimaa jolle ei voi mitään vaikka kuinka pyristelee. Onpahan vanhana sitten muistelemista jos saa elää kauan. Tuntuu, että kaipuu kalvaa niin ettei jaksaisi...
ei pikkuihastuminen ole vaarallista vaan kuuluu elämään ja parisuhteeseen. omaakin elämääni tässä sulostuttaa söde raksamies, jota salaa himoitsen. en toki ajattele asialle mitään tehdä, kunhan nautiskelen päiväunista. hassua muuten, että olen reilut 20 v sitten hänet serkkuni raksalta eka kertaa teini-ikäisenä bongannut ja söpö oli silloin 20-vuotiaanakin. nyt meillä rakentaa okt:a. voipa tulla raksalle asiaa..
Miksi eroon, oletko jo parisuhteessa vai muuten kiellät itseltäsi tämän...?