tässäpä teille uus koti. pihatyöt tehty nurmikon istutusta vaille ja auto katos maalamatta
Kommentit (24)
se vessanpönttö suoraan saunan oven edessä.
Kuka tossa toisella puolella asuu?
takentaa tollaisia kylppäreitä, jossa pönttö näkyy suoraan saunasta...
Kyllä minulle kelpaisi ihan hyvin. Miksi te arvostelijat ette ole onnellisia ja tyytyväisiä täydellisissä asunnoissanne vaan pitää kylvää sappea viattomien kanssakulkijoiden niskaan?
toivottavasti ei mitään ikävää, kivahan tuossa olisi perheen ollut siistissä, uudessa kodissa asua.
Kyllä minulle kelpaisi ihan hyvin. Miksi te arvostelijat ette ole onnellisia ja tyytyväisiä täydellisissä asunnoissanne vaan pitää kylvää sappea viattomien kanssakulkijoiden niskaan?
Sellainen keskustelupalsta olisi kyllä äärettömän tylsä, missä kaikki vaan taputtelisi toistansa selkään ja kehuisi miten ihanaa ja kaunista kaikki on. Mitä järkeä sinne olisi edes mitään kirjoittaa, kun tietäisi vastaukset etukäteen. Ooh, aah, onpa nätti, onpa kiva, voi ku mullakin ois tollanen, kylläpä olet taitava äiti, onpas hienosti toimittu!
sen vessanpytyn eteen voi laittaa lasisermin.
Vaaleus muuttuu kyllä värikkäämmäksi kun viette sinne kaikki omat tavaranne ja huonekalunne ja verhonne. jne.
rakennusvuosia selittää se, että tätä on varmaan rakennettu samaan aikaan toisen pään kanssa. On aloitettu ja tehty pohjat ja runkotyöt kerralla, sitten tehty se toinen pää asuinkuntoon ja muutettu itse siihen ja sitten vasta jatkettu tätä päätä. Näin ainakin kaikki kun tuntemat paritalon rakentajat tekevät.
Tosin vessassa ja kodinhoitohuoneessa liian tummat lattiakaakelit mutta muuten ihan sievää.
ja ehkä myös ne tummat lattiakaakelit. En ymmärrä miksi ihmiset laittaa noita tummia pintoja! Ei sellaista asuntoa voi ostaa, pitää alkaa heti suunnitella remppaa. :-/
En ymmärrä miksi ihmiset laittaa noita tummia pintoja! Ei sellaista asuntoa voi ostaa, pitää alkaa heti suunnitella remppaa. :-/
että ne tykkää niistä. Eri ihmiset tykkää eri asioista.
ja tiskikone liian korkealla mun makuun. Olen pätkä, joten mulle sellainen alhaalla oleva tiskikone on kätevämpi.
Onko tuo pohjapiirrustus peilikuva tuosta kuvissa olevasta asunnosta?
En ymmärrä miksi ihmiset laittaa noita tummia pintoja! Ei sellaista asuntoa voi ostaa, pitää alkaa heti suunnitella remppaa. :-/
jos yrittää muille myydä.
Ei kannattaisi tykätä jos yrittää muille myydä.
että kaikilla muilla on samanlainen maku kuin sulla? Jos noita tummia tasoja tehdään, niin tarkoittaahan se sitä, että monet niistä tykkäävät.
Ei kannattaisi tykätä jos yrittää muille myydä.että kaikilla muilla on samanlainen maku kuin sulla? Jos noita tummia tasoja tehdään, niin tarkoittaahan se sitä, että monet niistä tykkäävät.
kannattaa laittaa vaaleat pinnat. Itselleen voi toki laittaa ihan mitä tykkää.
Muotiaallot sisutuksessa tulee ja menee, vaaleat pinnat kestävät aikaa parhaiten.
Voisin vaikka ostaakin jos asuntoa vailla olisin ja perhe olisi pienempi.
Ei kannattaisi tykätä jos yrittää muille myydä.että kaikilla muilla on samanlainen maku kuin sulla? Jos noita tummia tasoja tehdään, niin tarkoittaahan se sitä, että monet niistä tykkäävät.
kannattaa laittaa vaaleat pinnat. Itselleen voi toki laittaa ihan mitä tykkää.
Olen sitä mieltä, että jos yrittää muille myydä Muotiaallot sisutuksessa tulee ja menee, vaaleat pinnat kestävät aikaa parhaiten.
että muotiaallot tulee ja menee, mutta toisaalta uskon, että aika moni tykkää noista tummista tasoista (koska niitä laitetaan niin paljon). Aika moni ihminen nyt kuitenkin tykkää niistä tyyleistä, jotka ovat juuri nyt pinnalla. Itse tykkään ajattomammasta.
nykyaikainen koti, vaaleilla pinnoilla keittiössä saisi vaan vanhentunen vaikutelman.
Mutta yleisesti, jos ei halua kuulla myyntikohteestaan mitään negatiiistä niin ei kannata laittaa linkkiä nettifoorumeille. Tottakai ihmiset kommentoi mistä tykkäävät ja mistä eivät tykkää asunnossa, kerran linkin kera sellaista mahdollisuutta tarjotaan.
Jos ei negatiivista palautetta kestä, parempi olla mainostamatta foorumeilla.
sisältä ja ulkoa ei mitään kontrasteja. Parakki kuin parakki mut väreillä olisi saanut ytyä taloon!
kuin olisi kyhätty työmaaparakeista.
Ja kuka ostaa enää nykyaikana suorasähköllä lämpeävän uuden talon/asunnon. Ja vielä patterit OMG!
rakentanu.. toukokuussa alotti, ei sen pitempään