Pitääkö kohdallasi paikkansa väittämä, että minä vuodenaikana olet syntynyt,
siitä vuodenajasta pidät eniten?
Minä vuodenaikana siis olet syntynyt ja mikä on mieluisin vuodenaikasi?
Itse olen syntynyt loppukesästä, mutta pidän eniten keväästä. Eli omalla kohdallani väite ei pidä paikkaansa.
Kommentit (50)
Likaa, pimeyttä, märkää, likaa, likaa, likaa..YÄK!
En tosin tykkää talvestakaan, ihan loppukevät vielä menettelee. Olen täysin kesäihminen.
päivä, yö? Mitä jos on syntynyt vaikka klo 14.27 tai 03.01
jos on syntynyt aamulla on aamuvirkku, jos illalla, iltavirkku.
ja inhoan talvea, vihaan lunta ja pakkasta. Kesä ja kevät ovat minun vuodenaikoja.
ja syksyä. Kesällä en oikein jaksa olla, jos on liian kuuma. Kylmä ja pimeä on parempi :)
olen syntynyt toukokuussa ja pidän eniten syksystä
Tai jos vuorovaikutus on ollut onnistunutta, niin miten se vaikuttaa syntymävuodenajasta pitämiseen?
Olen syntynyt aamuyöstä ja olen illanvirkku, yökuppari.
Oikeasti, kuka pitäisi eniten marraskuusta? Loskaa, pimeää, kylmää, tuulista ja koko pitkä talvi vielä edessä. Onneksi on edes ne synttärit silloin kuukautta piristämässä :)
ja pidän eniten syksystä. Rakastan kuulaita, auringon kultaamia syyspäiviä kun maa on täynnä lehtiä ja voi vetää villapaidan päälle.
ma oon, rakastan syksyä yli kaiken.
ja syksyä. Kesällä en oikein jaksa olla, jos on liian kuuma. Kylmä ja pimeä on parempi :)
olen syntynyt loppukeväästä (toukokuun lopulla) ja toki pidän keväästä. Mutta rakastan kesää ja hellettä! Toisaalta pidän myös kuulaista ja kuivista syyssäitä.
Talvella olen syntynyt ja pidän syksystä eniten.
Olen syntynyt elokuussa ja pidän kuumimmasta keskikesästä, heinäkuun alkupuolesta.
syntynyt talvella ja rakastan alkukesää ja alkysyksyä. Talvea vihaan, on pimeää ja kylmää.
Olen syntynyt keskellä helteistä heinäkuuta ja rakastan kesähelteitä yli kaiken :)
Olen syntynyt keskitalvella, mutta kesä on paras vuodenaika.
Olen syntynyt toukokuun alusta ja lempiaikaani on touko-elokuu. Pimein aika kamalinta.