Lapseni ovat olleet kolmessa eri päiväkodissa. En laittaisi enää ketään päiväkotiin.
Olemme asuneet kolmella eri asuinalueella siihen aikaan, kun meillä on ollut päiväkoti-ikäisiä lapsia.
Aina on ollut ryhmä täynnä, väsyneitä aikuisia, valittamista vaikka mistä. Ja asuinalueet ovat kuitenkin olleet kaikki ns. "hyviä" asuinalueita, jossa lasten hyvinvoinnista ollaan kiinnostuneita, ei ole sosiaalitapauksia jne.
Miksi!?!?
Kommentit (7)
perhepäivähoidossa ja kivaa oli. Hyvää ruokaa ja mukava hoitotäti. Suosittelen.
samassa päiväkodissa, jossa hän nyt on eskarissa. Päiväkodissa on edelleen sama henkilökunta kuin siloin viisi vuotta sitten. Olen todella tyytyväinen.
ja ollaan oltu molempiin tosi tyytyväisiä.
Ekassa lapset aloitivat ollessaan 1 ja 2 ja lopettaessaan olivat 4 ja 5 eli kolme vuotta olivat tuossa samassa.
Tokassa pk:ssa pienemmät, 2- ja 5-vuotiaat, ovat olleet nyt puoli vuotta ja ollaan taas tosi tyytyväisiä.
Hoitajat on oikein mukavia, rutiineista pidetään kiinni, lapsilla on kavereita ja meistä on mukavaa, että lapsilla on muitakin hoitajia kuin oma isä ja äiti.
Vaikuttaakohan asiaan myös oma asenne?
Lapsi saa siellä loistavaa tukea kehitykseensä, hoitajat ovat olleet samoja tämän vuoden minkä lapsi on siellä nyt ollut ja lapsi menee sinne mielellään. En missään nimessä vaihtaisi hoitopaikkaa! Ryhmäkokokin on sellainen että lapset tuntevat toisensa eikä ainakaan vaikuta mitenkään liian isolta ryhmältä.
Olen ollut positiivisesti yllättynyt, kun päiväkoti on hoitanut asiat niin hyvin. Toki ryhmät ovat olleet välillä täysiä, on ollut resurssipulaa ym. Henkilöstön suhteen olen kuitenkin ollut tyytyväinen. Lapsista on todella välitetty ja lapset ovat menneet hoitoon innoissaan ja viihtyneet siellä.
Nooh, teidän alueet ovat olleet paperilla hyviä asuialueita, siksi, samoin alueenne päiväkodit.
oli aika hyvä, mutta kiirettä riitti, porukka vaihtui ja oli ajoittain aika lailla valittamista hoitajilla (mm. poika ei rauhoittunut päiväunille hälyisessä tilassa). Kokonaisuutena kuitenkin saa hyvän arvosanan. Nykyinen pieni päiväkoti on loistava! Miinuspuolia tietysti on, kuten varmaan joka paikassa, mutta hyvin merkityksettömiä.