Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavaa tämä nykyajan pedofiilipelko!

Vierailija
20.09.2011 |

Kun minä olin lapsi, ei sellaista kammoa lietsottu. Ja uimahalliinkin menin ihan yksin jo 8-vuotiaana. Tämä siis 1970-luvun puolivälissä

Mikä nykyajan äitejä vaivaa? Kaikkea pelätään ja muksut ei edes alakouluikäisenä suoriudu yksin juuri mistään!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin lapsena ja nuorena uimista, ja sen verran monta treenikaveria joutui käpälöinnin kohteeksi miesten puolella saunassa/ suihkussa, etten kyllä poikaani ihan heti yksin sinne päästä.

Mutta tämä tapahtuikin vasta 80-luvun lopulla. Et ehkä ole ihan pysynyt ajan tasalla tässä maailman menossa?

Vierailija
2/4 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin lapsena ja nuorena uimista, ja sen verran monta treenikaveria joutui käpälöinnin kohteeksi miesten puolella saunassa/ suihkussa, etten kyllä poikaani ihan heti yksin sinne päästä. Mutta tämä tapahtuikin vasta 80-luvun lopulla. Et ehkä ole ihan pysynyt ajan tasalla tässä maailman menossa?

Luuletko sinä kakkonen, etten minä ole nähnyt itsensäpaljastajia ja runkkaajia lapsena? Olen kyllä, mutta enpä siitä traumatisoitunut. Nykyajan kersat vietäisiin suurin piirtein heti terapiaan ja äiti myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ei meillä kotona mitään pedofiileista tai muunlaisista hyväksikäyttäjistä puhuttu. en tiennyt sellaisia olevankaan. ja tulin hyväksikäytetyksi suskulaismiehen toimesta 9-12-vuotiaan. Mutta ei -70-80-luvulla niistä asioista tosiaan puhuttu!

Harrastin myös uintia, ja uimahallissa oli aina yski aika ällöttävä mies.. valmensi jalkapallojunnuja läheisellä kentällä, ja oli usein siis uimahallissa samaan aikaan kuin minä. Ei koskaan uinut, käveli vaan altaan reunaa, tai korkeintaan seisoi altaassa matalassa päässä. Myöhemin tuomittiin hyväksikäytöstä.

Mistäköhän tosiaan tuo naurettava pelko mahtaa tulla?

Vierailija
4/4 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapallovalkku, joka piti monesti istuessan käsiä housuissa ja hais omituiselle. Puhuttiin siitä muutakin, mutta en tiedä oliko totta. Silti kierrettiin kyseinen äijä kaukaa.