Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni oli kerrankin aloitteellinen

Vierailija
19.09.2011 |

Olihan se tavallaan hienoa, mutta silti minusta tuntuu että jokin on vialla.

Menimme nukkumaan aivan normaalisti kuin muinakin iltoina. Poikkeuksellisesti vaimoni alkoi hyväilemään alapäätäni lähes mekaanisesti. Hän ei puhunut sanaakaan. Nousi vain päälleni ratsastamaan. Hän piti katseensa sivulle suunnattuna, eikä puhunut yhtään mitään koko toimituksen aikana. Saatuaan orgasmin hän nousi pois päältäni ja rupesi nukkumaan. Minulle jäi omituinen ja hölmistynyt olo.

Koko kokemus oli hieman traumaattinen ja olen miettinyt pääni puhki syitä tuollaiseen. Vaimoni ei ole halukas puhumaan asiasta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla jo nukahtanut ja näki unta naapurin Martista! :-)

Vierailija
2/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on joku mies mielessään ja ihastus on ehkä vain yksipuolista. Hän siis masturboi sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naapurissa asu Marttia.

Muuten hyvä teoria :)

Vierailija
4/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti riippuu paljon, onko parisuhde ns. normaalisssa tilanteessa ja onko seksielämä kunnossa.

Vai onko pohjalla jotain keskusteluja, että vaimon pitäisi olla myös aloitteellinen.

Naiset ovat parempia asiantuntijoita, onko toi ihastuksen tappamista tai sen projisointia tms.

Tuo porvoon keikka tuli vaan mieleen, kun nainen saa orgasmin sielu tyhjänä ratsastamalla. Siskot kommentoikaa tuohon, että onko tuo mahdollista teille henkisille olioille.

Vierailija
5/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei ole porvoolainen.

Myönnetään että parisuhteemme ei ole parhaimmillaan ja se heijastuu myös seksielämäämme. Emme ole kuitenkaan eroa hakemassa. (tai ainakaan minä en ole)

Vaimoni saa yleensä helposti orgasmin ratsastamalla. Siinä hän hieroo häpykumpuaan minun häpyluutani vasten erittäin voimakkaasti. Se on minulle jopa hieman kivuliuasta, mutta ok.

Pääpointti oli kuitenkin se outo käyttäytyminen. Tuo maininta projisoinnista tai se, että vaimoni ajattelee jotain toista sai jo aikaan vihlaisun palleassani :(

Ihmettelen myös omaa reaktiotani. Olen aina ollut mielestäni sen verran äijä, että kestäisin esineellistämiseni. Enpä näköjään kestäkään vaan asia on jäänyt vaivaamaan.

Tiedän että asiasta kannattaisi keskustella vakavasti vaimoni kanssa, mutta hän ei siihen ole halukas. En taida itsekään olla kovin valmis.

Vierailija
6/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä kokemuksella totean, että "seksuaaliobjektina" oleminen voi aiheuttaa juuri tuon hämmennyksen tunteen. Sen muutaman kerran kun noin on käynyt, niin siihen on kuulunut, että ei ole itse saanut.

Yleensä pakettiin on kuulunut, että 1h - 2 pv, kun yrittää toista kierrosta yllättävän aktiivisuustilanteen innostamana, niin naisen tarpeet onkin tyydytetty 2 -3 viikoksi.

Mutta jäitä hattuun muutamaksi päiväksi ap.. Eli keskustelunavaus, että kulta, kuka se toinen mies on ja onko se ihastus irl vai leffastara vai mennyt jo fyysiselle asteelle, ei ole paras avaus.

Mutta ennemmin tai myöhemmin se keskustelu pitää jollakin tasolla käydä. Mutta jos vaimo ei halua keskustella asiasta ja ap ei uskalla, niin ... .

Nämä heitot siis ovat vain heittoja, mutta jos kyse on siitä, että vaimo on yllättänyt itsensä ihastumasta ja hoitaa homman niin, että nyt seksiä oman miehen kanssa, että ihastus unohtuu, niin ei tuota loppupelissä ihan kauheana naisena voi pitää. Eli onhan täälläkin niitä ohjeita annettu, että jos ihastus iskee, niin pitää välttää tilanteita missä siitä voisi seurata jotakin ja yrittää hoitaa sen vakisuhteen kiihkeämmäksi.

Ymmärsin, että se että nainen sai ap:n tuntemaan kokonaan itsensä ulkopuoliseksi oli se juttu. Luulen, että rakastavat katseet ratsastuksen huipulta miehelle, niin juttu olisikin että oho, vaimo osaa yllättää itsensä ja miehen.

Vierailija
7/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo ei tee aloitetta jotain on vialla ja kun se tekee niin sillä on joku toinen. Mene nyt ap vielä kertomaan epäilyksistäsi, niin aloitteenteko vaimonpuolelta loppuu ennenkuin kunnolla alkoikaan. Ja ihan sama nuo mekaaniset suoritukset ja katse sivulla. Get over it!

Vierailija
8/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista ei ollut, että teki aloitteen vaan se miten käyttäytyi seksin aikana. Monet naiset haluavat miehen tekevän aloitteen ja ovat hyvinkin innokkaita rakastelijoita tämän jälkeen.

Kun vaimo ei tee aloitetta jotain on vialla ja kun se tekee niin sillä on joku toinen. Mene nyt ap vielä kertomaan epäilyksistäsi, niin aloitteenteko vaimonpuolelta loppuu ennenkuin kunnolla alkoikaan. Ja ihan sama nuo mekaaniset suoritukset ja katse sivulla. Get over it!

Vierailija
9/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei heittänyt ensimmäisenä tuota vieras pelaaja heittoa vaan ihan me kommentoijat.

Vierailija
10/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suunnilleen siltä, mitä naiset miesten puolelta saavat. Ainakin kun tuttujen juttuja kuuntelee, niin noin se tuntuu menevän, mies kopeloi, ja orgasmin jälkeen lähtee omalle laidalleen.

Sille hihittelin. Että liekö viesti vain jonkinlainen viittaus tähän, tai vaihtoehtoisesti vaimo halunnut näyttää, miltä teidän seksielämä hänen näkökulmasta tuntuu

Vierailija
11/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viimeisin taisi olla aino, joka tuli naiselta. Olet varmastikin oikeassa siinä että miehet enemmän syyllistyvät mainitsemaasi itsekkääseen toimintaan.

Se että hän olisi halunnut näyttää tai näpäyttää minua omasta käyttäytymisestäni voisi periaatteessa olla mahdollinen syy, mutta muut tunnusmerkit eivät viittaa siihen. En ole huomannut mitään "siitäs sait" -mentaliteettia. Enemmänkin hän vain haluaa sivuuttaa koko asian.

Oli miten oli. Asiasta pitäisi varmaankin puhua, jos en muuten pääse siitä yli tai se toistuu. Siksi että se vaikuttaa alitajuisesti omaan käyttäytymiseeni ja oravanpyörä on valmis.

Olisi se vaan paljon helpompaa, jos pystyisi lukemaan mitä naisen päässä liikkuu. Vai tulisiko siitä liian suuri järkytys.

ap

Vierailija
12/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties toiveista tms?

Jäin miettimään, milloin minä käyttäytyisin noin ja todennäköisesti vain ja ainoastaan silloin, kun joko olisin saanut vasta kuulla narinaa seksistä ja aloitteettomuudesta tai olisin yltiöihastunut toiseen ihmiseen.

Kallistuisin enemmän tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon. Itse olen sen verran herkästi orgasmin saava olento, että en jaksaisi välittää henkisyydestä tms. jos olisin mieleni pahoittanut mutta haluaisin silti miestäni..

Sekavaa. :) Sorry. Mikäs teillä mättää noin niinkuin yleisesti nyt sitten parisuhteessa? No joo, tuo mättää sana on väärä varmaankin, mutten jaksa keksiä nyt parempaakaan.

N35v.

Vierailija
13/14 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite halusin usein pitkää intohimoista rakastelua mutta mies aina vaan pikasesti homman hoitamisen. ei ymmärtänyt kun selitin etten saa siitä nopeasta (siis ilman lämmittelyä) juuri mtn. kokeilin: hyppäsin sillon tällöin yöllä ratsaille ja kun olin itse saanut, kävin nukkumaan. siksi yöllä että kun mieheni on uninen,ei laukea ennen minua. tein noin useita kertoja enkä suostunut muulloin("ei tehnyt mieli"). Kummasti muuttui seksielämä -lämmittelyä ja muuta ei tarvitse enää ruinata. tais mies ymmärtää asian...

N28

Vierailija
14/14 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä sitten puhuimme asiat halki. Vaimoni omituinen käyttäytyminen olikin ollut vain jäävuoren huippu. Syy aloitteelliseen seksiin oli ollut vain se että häntä sattui panettamaan. Ikävämpi puoli taas oli se ettei hän halunnut minua eikä oikeastaan ole ikinä halunnutkaan. On vain antanut seksiä, jotta pysyn tyytyväisenä.

Taustasyyt juontavat vieläkin kauemmaksi menneisyyteen. Aina siihen asti kun tapasimme. Hän oli päättömästi rakastunut toiseen mieheen, jota ei kuitenkaan saanut, koska mies saattoi toisen naisen raskaaksi ja pariutui hänen kanssaan. Minä satuin olemaa silloin "lähistöllä" ja sovelluin hyvin lohduttajaksi ja taloudelliseksi turvaksi. Meistä tuli hyvät kumppanit. Tulimme hyvin toimeen ja ajatukset synkkasivat. Intohimoa vaan oli niukasti. Itse olin niin rakastunut etten sitä silloin tajunnut.

Nyt on pää ihan sekaisin. En oikeastaan olisi halunnutkaan penkoa asiaa. Ei hyvältä näytä...

ap