Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ota kommunismi sydämeesi!

Vierailija
19.09.2011 |

Tee muutos kommunismiin jo tänään. Veljet ja siskot yhdistyvät matkalla yhteistä omistajuutta ja tasa-arvoa. Laita kätesi toisen kommunistin käteen ja tunne kuinka kommunismin ilosanoma virtaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsitään,ei sua paljon naurattaisi!Kommunismi on vaarallista!tappavaa!

Vierailija
2/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee muutos kommunismiin jo tänään. Veljet ja siskot yhdistyvät matkalla yhteistä omistajuutta ja tasa-arvoa. Laita kätesi toisen kommunistin käteen ja tunne kuinka kommunismin ilosanoma virtaa!

Tunnen kommunismin yhteisöllisen riemuisuuden leviävän sydämeeni ja levittäytyvän sinne suuren punalipun tavoin. Voi, olen aivan valaistunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalippu pyyhkäisee ahneuden, kivun ja katkeruuden. Idän aurinko nousee meille kaikille.

Vierailija
4/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsitään,ei sua paljon naurattaisi!Kommunismi on vaarallista!tappavaa!

George Bushkin sai oikein itse Jumalalta viestin että pitää hyökätä Irakiin. Tosi vaarallista touhua. t. ei ap

Vierailija
5/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan sana ei kehoita meitä tappamaan.Valitettavasti amerikkalaiset tulkinnat menevät aina yli,tämä ainakin.

Vierailija
6/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämeni ei ole enää minun. Joku tässä mättää...

Vierailija
7/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan sana ei kehoita meitä tappamaan.Valitettavasti amerikkalaiset tulkinnat menevät aina yli,tämä ainakin.

Mutta se Jumala itse ei muuta teekään kuin tappaa. Koko Raamattu on täynnä Jumalan itsensä tekemiä massamurhia. On vedenpaisumusta, esikoisten tappoja, erilaisia vitsauksia, Jobin rääkkäystä sun muuta. Reilu kaveri?

Vierailija
8/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se Jumala itse ei muuta teekään kuin tappaa. Koko Raamattu on täynnä Jumalan itsensä tekemiä massamurhia. On vedenpaisumusta, esikoisten tappoja, erilaisia vitsauksia, Jobin rääkkäystä sun muuta. Reilu kaveri?

kauan sitten. Oli ihan ok massamurhata ja rääkätä niitä. Kai?

Vierailija
9/9 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan sitten. Oli ihan ok massamurhata ja rääkätä niitä. Kai?

Ne eläimetkin varmaan oli pahoja juutalaisia mitkä se hukutti vedenpaisumuksessa, koska ihmiset oli pahoja? Varmaankin.