Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisen lapsellinen 8-vuotias.

Vierailija
18.09.2011 |

Ihmetyttää uusien naapureiden tokaluokkalainen. Hän ei ole ikinä katsonut Idolsia, Putousta, nyt parhaillaan menevää Talentia jne. Ihan pihalla meidän lasten jutuista. Ei osaa itse kataa maitoa, voidella leipää... Ei myöskään kuulemma koskaan ole ollut kylpylässä tai Hesessä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on sitten meilläkin ainakin puoliksi lapsellinen 8-vuotias, ap:n kriteerien mukaan. Ei ole koskaan katsonut mitään mainitsemistasi ohjelmista, ei myöskään Salattuja elämiä.

Maitoa ja leipää osaa kyllä laittaa itselleen, on myös ollut Hesessä ja kylpylässä ja paljon muuallakin.

Minusta ap:n ajattelutapa on perin outo.

Vierailija
2/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kausikortti naapurissa olevaan uimahalliin ja silti käydään kylpylöissä ja jopa muissa uima-halleissakin.

Kylpylässä en käy, kun on oma uima-allas, ja pikaruokaan en koske, kun osaan tehdä kunnon ruokaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidänkään 7v ole katsonut mitään noista mainitsemistasi ohjelmista. Kun ei aikuisetkaan katso noita mutta toki lapsi katsoo sitten luonto-ohjelmia, top gearia ym sellaisia aikuisten ohjelmia mitä me aikuisetkin katsotaan ja hyväksytään lapsille sopiviksi.

Kaikki perheet ei vaan käy kylpylöissä, Heseissä jne. Mutta voi olla että he käyvät sitten taas sellaisissa paikoissa joissa teidän lapset ei käyt.

Tiedätkös että kaikki ei elä kuten te...

Vierailija
4/19 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän huolissani noista maidon kaatamisista yms kuin tv-ohjelmista..

Vierailija
5/19 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän huolissani noista maidon kaatamisista yms kuin tv-ohjelmista..

Itse en ole katsonut putousta, en edes tiennyt että Talent tulee taas... Ja mä olen sentään 30v... Kylpylässä olen sentään käynyt joskus pienenä, mutta meidän lapsemme (kohta 6v. ja 7,5kk) ei ole käynyt, ei kaikkia kiinosta lillua vesissä joihin toisten kersat on pissiny tai vanhemmat on uppoutunu PEHI:neen, PIHI:neen ja PAHI:neen.. Ja Hesen "ruoka" on ällöä..

Vierailija
6/19 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa osaa kaataa, leipää ei voitele koska ei tykkää rasvasta.

Meidän lapset on kyllä tutustunut Nasan avaruuskeskukseen, harrastavat tähtitieteitä. Ja lomilla halunneet teknisiin museoihin. Voi olla etteivät juu yhteisiä juttuja keksi teidän lasten kanssa. Mutta onneksi noita lapsia löytyy kaikenlaisia eri perheistä.

Vierailija
7/19 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailujutut voisi mennä jo omatoimisemmin. Mutta mikä ihmeen normi on, että 8-vuotiaan pitäisi katsoa tollasia aikuisten junttiohjelmia? Luultavasti naapurissa eivät vanhemmatkaan niitä katso ja jos katsovat, ovat fiksuja, kun eivät anna lapsen katsoa. Muutenkin tuonikäiselle löytyy paljon parempaa tekemistä kuin tv:n edessä istuminen. Ja tuskin on lapsi kovin paljosta paitsi jäänyt jos ei ole käynyt Hesessä tai kylpylässä.

huoh!

Vierailija
8/19 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska:) suurin osa av-mammojen lapsista on tuollaisia.

Mä tosin kaadan maidot teen leivät jopa lasten isälle. Mitä sitä turhaa kaatelemaan maitoa pöydille, ja viivyttämään sitä muutenkin hidasta ruokailua. En tosiaan edes tiedä saisivatko nuo perunat kuorittua ennen kuin ruoka on kylmää.

Mutta eihän se heistä lapsellisia tee.

Niin ja lapset katsovat noita ohjelmia joskus, minä en. Enkä ole ollut kylpylässä tai hesellä, mäkkärillä kerran. Lapset ovat kyllä käyneet, aina ne joku haalaa.

Vierailija
9/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotias on vielä lapsi. Ja siihen kuuluu lapsellisuus.

Vierailija
10/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmista. Ehkä osaa itse kaataa maitoa ja voidella leivän, mutta ei ole koskaan annettu sitä kotona tehdä vaan "vahingon" pelossa aina palveltu.

Vierailija
11/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut mainittuja ohjelmia, en itseasiassa juuri katso mitään televisiosta, kun kaikki on enemmän tai vähemmän roskaa.

Olen ihan pihalla muiden aikuisten jutuista, voi apua.

Maidon osaan kaataa, ja leivät voidella, ja niin pitäisi kahdeksanvuotiaankin. Vai miten muka pärjää koulussa (maito kyllä siellä tulnee automaatista)?

Kylpylässä en käy, kun on oma uima-allas, ja pikaruokaan en koske, kun osaan tehdä kunnon ruokaa itse.

Meitä on moneen junaan, ja jotkut on saattaneet jäädä kivalle asemalle.

Vierailija
12/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ollut kylpylässä ja olen

42-v, tokaluokkailaisella on vielä aikaa tuohon todella tärkeään käyntiin.

Osaan kyllä kaataa maidon itse ja jopa voidella leipäni:)

Vierailija
13/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokkapalat, makaronisalaatti,ja sipsit on jääny lapselta maistamatta.

Vierailija
14/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mokkapalat, makaronisalaatti,ja sipsit on jääny lapselta maistamatta.

Vierailija
15/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saattaa olla ihan todellinenkin, olen kuullut aikuisten puhuvan, että heidän mielestään esim. Salatut elämät on ihan sopivaa katsottavaa 8- vuotiaalle..

Vierailija
16/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on tyttö, niin ei varmaan edes käytä rintsikoita, navan paljastavia toppeja ja muita sellaisia, tuskin edes meikkaa!

Eikä äiti ole varannut sille jo ikiomia sheivausvehkeitä kun kohta se niitä kuitenkin tarvitsee.

Minäkään en muuten katso ap:n mainitsemia ohjelmia, ja ikää mulla on noin 6x8v.

Vierailija
17/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti tulee jotain....Ei kukaan täysjärkinen iästä riippumatta katso noita ohjelmia....

Vierailija
18/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenminkin olin kauhuissani siitä että lapseni ollessa ekalla iso osa luokan tytöistä katseli salattuja elämiä...what???

Vierailija
19/19 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan joku putous??ei kait paljon huonompaa ohjelmaa ole...tai ehkä toi salatut elämät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän