Kirja josta tulit hyvälle mielelle?
Ehdottomasti: Naisten etsivätoimisto nro.1 ja kaikki jatko-osat (Alexander Mc Call Smith... tuohon suuntaan kirjailijan nimi)
Ja klassikot eli kaikki Anni Polvan romaanit joíssa seikkailee reippaat nuoret naiset.
Hauskaa: Markus Kajon tuotanto.
Mitä sinä suosittelisit? Haluaisin lukea jotain, mistä ei tule paha mieli.
Kommentit (13)
Niistä tule hyvälle mielelle ja naurattaa varmasti niin hyväntahtoinen pöljäily. Aikuisempaan makuun Jari Tervon Goljatti, Vadelmavenepakolainen Miikka Nousiainen, Bridget Jones... NÄistä oon ite tullut kepeän hyvälle mielelle.
Eipä mullekaan tule muita mieleen, kuin James Herriotin kirjat joita luin nuorena.
jos pystyisin kirjoittaisin itse sellaisen kirjan, mistä tulee hyvälle tuulelle...
Lisään listaan Tuija Lehtisen kepeät romaanit, mutta ehkä eivät kaikki
Jari Tervon Kallellaan-kirjasta. Muusta hänen tuotannostaan ei ole kovin lämminhenkistä kuvaa saanut, mutta tuossa Kalle-poikansa ensimmäisestä vuodesta kertovassa kirjassa hän esitteli itsestään toisen, herkän puolen. Olin ihan liikuttunut kun se kirja oli niin kiva. :) Asiaan saattoi toki vaikuttaa samastuminenkin, oma esikoiseni on samanikäinen. :D
Takuuvarma naurattaja ainakin minulla =)
Kinsella, Kelly, Helen Fielding ja Jennifer Weiner ovat esimerkiksi kirjoittaneet mukavaa hömppää. :)
Luen siis elämänkertoja, matkakirjoja ym. Andre Agassin elämänkerta toi hyvän mielen, suosittelen!
Kauhun tasapaino ja muita kirjoituksia, Terveisiä pallomerestä ja muita kirjoituksia, Palele porvari! ja muita kirjoituksia
kokoelmateos Taide ja tolkku. Lisäksi Erlend Loen kirjoista tulee aina hyvälle mielelle.
Aku Ankka pelastaa aina päivän