Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkaisitteko tapailua? Mies maksatttaisi mulla ihan kaiken.

Vierailija
18.09.2011 |

Mies minua runsaasti vanhempi. Olen tosissani ollut ihastunut, mutta jotenkin on alkanut tökkimään.

Kosikin minua, mutta homman maksaisin minäö kun hänellä ei vaan ole rahaa. Toisaalta puhuu, että häntä hävettää kun hän ei pysty.

Jotenkin vielä se köyhyys menisi jos itse olisin varoissani ja jos hän edes tekisi minua varten puhdasta, siistiä ja kaunista kodissaan. Kun tuo siivoojankin homma meinaa langeta mulle.

Nyt olen sanonu tuosta siivoilemisesta ääneen suoraan ja hän lupasi korjata asian, mutta tuo rahahomma ei sillä helpotu. Eikä sekään, että maksan aina tunnu pahalle, mutta se kun aletaan listata mitä vois tuoda (mm. joku tiettty merkki/tuote kun olen jo ostanut kyseistä samaa, muuta merkkiä). En tiedä. kertokaas nyt tyly mielipiteenne?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä hän on niin rahaton?

Vierailija
2/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kyselet tuollaista? Mitä siinä miehessä näet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuosta seuraa mitään hyvää, mikä tuossa miehessä on niin ihanaa, että maksat sen seurasta. Oikea mies hemmottelisi sinua. Äläkä missään tapauksessa mene naimisiin tyhjätaskun kanssa.

Vierailija
4/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ole rahaa, vai olisko vaan ihan pihi? Jotkut tykkäävät maksattaa kaiken toisella. Monet oikeasti köyhät tarjoavat ja jättävät sitten hankkimatta kokonaan jos eivät pysty itse maksamaan.

Itse en tuollaista katselisi. Hyväksikäytöltä kuulostaa.

Vierailija
5/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yrittää käyttää sinua vaan hyväkseen.

Siivouttaa sinulla kämppänsä ja vieläpä määräilee mitä sinun pitäisi ostaa hänelle, hei haloo! Ihme että edes harkitset muuta vaihtoehtoa, kuin pistää poikki heti :0

Vierailija
6/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään asuneelta vanhaltapojalta, joka odottaa samaa täyshoitoa naiseltaan kuin aikoinaan omalta äidiltään. Mistä köyhyys johtuu? Onko joutunut työttömäksi yllättäen, vai onko ihan omaa saamattomuutta.

Jos sinua tökkii jo nyt, niin kohta tökkii vielä enemmän. Kuulostaa mieheltä, joka vaatii sitä enemmän, mitä enemmän annat. Kihloihin menette sinun varoillasi, sitten sinun kustannuksellasi naimisiin ja erossa mies vie sinulta puolet kaikesta... Juokse kun vielä voit.

Vierailija
7/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon löytyy ihaniakin asioita hänestä ja hänen kanssaan olemisesta, mutta vakavalla tasolla (yhteenmuutot ym.) tuntuu melko pelottavalta jos olisi vain se raha mitä minä saan ja ne hänen suuret haaveensa (joista puhuu hyvinkin tosissaan ja aikomuksena).

aLKUP

Vierailija
8/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän käyttää sinua häikäilemättä hyväkseen. Mutta tämänhän tiesit jo itsekin, vai mitä?

Vierailija
9/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katselisi päivääkään.

Oikeasti, kertoo kaiken miehen "luonteesta" tai lähinnä sen puutteesta, että maksattaa naisella menoja/an.

Ymmärrän että tökkii, ja nyt vain näytät ovea sille!

Vierailija
10/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen jättämässä jo miestä joka ei tarjoaisi mulle mitään.

Enemmän sillä on kuitenkin rahaa kuin mulla.

Vierailija
11/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavaa huomata, että omat aavistukset kuulostaa myös teidän mielestä samalta eli poikki menee. En todella kaipaa yhtään elätettävää enään enkä anna jonkun ukon asettua lasteni edelle eli se olisi lapsilta vaan pois.

Alkup.

Vierailija
12/18 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotuella. Ja vielä vaatii tietyn merkkisiä tuotteita! Minä veikkaan, että ap:n sijaan tälläisen miehen tulisi tapailla psykiatria, ei ap:tä.

Oikeasti ap, suhteenne tuntuu olevan vielä alkuvaiheessa ja mies olisi jo ripustautumassa sinuunt. Ei kuullosta terveeltä. Kerros paljonko sinulla ja miehellä on ikää ja milloin mies on ollut viimeksi töissä ja onko koulutusta?

Vierailija
13/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

". Eikä sekään, että maksan aina tunnu pahalle, mutta se kun aletaan listata mitä vois tuoda (mm. joku tiettty merkki/tuote kun olen jo ostanut kyseistä samaa, muuta merkkiä). En tiedä. kertokaas nyt tyly mielipiteenne?"

Tervetuloa tasa-arvoiseen maailmaan tädit. Tota se on ollut meillä miehillä aina ja iankaikkisesti.

Ei kun duuniin siitä, ja antaa miehen hoitaa kotia!

Vierailija
14/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli aikoinaan "tyhjätasku" kun tapasimme,ei hän koskaan minulta mitään vaatinut,mutta halusin auttaa häntä,tarjosin ruuat yms. ostelin välillä vaatteitakin jne.

Nyt miehelläni on raha-asiat kunnossa ja asiat on päinvastoin,tai siis toki minullakin on talous kunnossa,mutta mies haluaa pääasiassa ostaa kaikki ruuat ja ostelee minulle lahjoja :)

Mutta ap:n tapaus kuullostaa kyllä karmealle,varsinkin jos mies vielä vaatii tiettyjä asioita :(

Vierailija
15/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tiettyjä merkkejä. Jos ostetaan salaattikastiketta, juustoa, mitä tahansa niin kyllähän mä vaadin tiettyä merkkiä. Meillä on myös riitaa tonnikalasta, mä haluaisin vaikkapa rainbowta, mutta miehen mielestä pitää olla xtraa kaiken. Just tapeltiin roiskeläpistä, haluan saarioista enkä atriaa.

Onko teille tosiaan ihan sama mitä merkkiä se mies haalaa kotiin, ja toisin päin?

Vierailija
16/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme huru-ukko, eikö sitä hävetä pummia ja vielä naiselta?

Vierailija
17/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla enemmin kuin varaton.

Sinulla on lapsiakin, ei ei ei! Jos menette yhteen voit olla varma hän rutisee ja nuukailee kaikesta rahasta jonka käytät lapsiisi.

Vierailija
18/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanlainen. Nainen maksaa kaiken, mies elää toimeentulotuella ja jos jotain saa, käyttää sen itseensä. Ikinä en itse suostuisi moiseen.