Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun on mahdotonta luopua

Vierailija
18.09.2011 |

lapselle pieniksi jääneistä vaatteista ja kaikesta (vauva)tavarasta mitä lapsi ei enää tarvitse? En koe olevani mikään hamstraaja, mutta kun kyse on lapsen jutuista, oon ihan liian tunteellinen. :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa että äitini lahjoitti kaiken pois kiitollisuudessaan jonnekin sairaaaloihin sun muualle ja serkuilleni.

Vierailija
2/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetta ja tavaraa on kertynyt kahdessa vuodessa ihan älyttömästi... Toisaalta pohdin sitäkin että jos tulee vielä toinen mutta entäs jos ei. Rahaa noissa on hirveästi kiinni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myydä esim. Lindexin viime vuoden mallistoa, kuin viisi vuotta vanhoja. Minun tekisi mieli säästää ihan kaikki, mutta siinä ei ole mitään järkeä, kun ei ole tilaa, tarvetta eikä muutakaan syytä. Olen säästänyt muutaman tunnearvoltaan suurimman vaatteen ja loput kiertoon. Kiertoon laittamista on paljolti helpottanut se, että olen ottanut valokuvia, siis niinkin pöhköistä asioista kuin parista T-paidasta, kylpyammeesta, kantoliinasta, sitteristä ja vauvaleluista. Jää muistoja, mutta ei niitä fyysisiä kamoja nurkkiin pyörimään ja vanhentumaan. Suosittelen kuvaamista! :)

Vierailija
4/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sain kaupattua kaverilleni itkuhälyttimen ja kadun että myin sen! Ja meidän nuorin on kuitenkin jo 8v,tämä on siis ihan järjetöntä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi