Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!!TAMMIMASUJEN PYHÄPÄIVÄN PÖPINÄT!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä kävi, että kun olis saanu nukkua pitkään, niin eipä enää nukuttanut!!! No mitäpä tuosta, päiväunille sitten jos päivän mittaan alkaa väsy painaa... Ihan " pelästyin" eilen, kun tajusin, etten ollut alkuviikon jälkeen käynyt täällä edes kurkkimassa! Eilen luinkin sitten kaikki pinomme urakalla. Huh! ;)

Hain pakkauksen eilen!!! Oli se vaan niin jännää avata se ja katsella&nyplätä vaatteita sun muita varusteita... Minä olen tosi kiitollnen ja tyytyväinen, että tällainen etu meille annetaan! Ja niistä väreistä... eihän ne keikki minunkaan mieleen ole, mutta olen ehdttomasti sitä mieltä, että lahjahevosen suuhun ei katsota. Meillä ainakin tulee vaatteet arkikäyttöön, ja itse en ole niin tarkka mitä kotosalla on päällä. Kaikki kun on tosi laatu tavaraa!! Voihan se olla, että jos saa/tulee ostettua mieleisempiä enemmän, voi jääädä osa paketista käyttämättä, mutta tarpeeseen moni juttu tuli! Esim. makuupussi on musta kiva, siinä ei oo liikaa sitä paljon parjattua turkoosia/minttua ;).

(.) Kaikki on tiistaisen ylimääräisen lääkärikäynnin mukaan hyvin! Ne kipuilut varmistui nyt sitten kohdun kannattimien kivuiksi. Sain luvan jatkaa töissä ja liikuntaakin sen verran kun hyvältä tuntuu. Mutta jos alkaa tulemaan kipuja, jään saikulle. Siis minullehan tuli niitä ihme kipuja levossakin silloin tällöin sekä kävellessä. Viime viikko meni hyvin, vain sunnuntaina sattui levossa, ja työmatkat pääsin pääasiassa autolla. (Yhtenä päivänä pyöräilin, joka ei tällähaavaa satu. Tässäpä siis vastaus MillaMallalle: juu, pyöräilen minäkin taas jonkin verran, kun meilläpäin ei nyt ole liukasta. Saan hyvän ajoasennon, kun mun pyörässä on sellainen maastotanko ja pieni runko. Näin siihenasti kun luikkaat tulee tai maha tielle.)

Hemppakin oli nousuunpäin, vaikken niitä rautoja pysty käyttämään! Jee!! Ja kun kaikki muukin näytti hyvältä, niin mikäpä tässä ollessa!!!

Vielä tuosta isänpäivän vietosta. Minä kyllä vähän harkitsin ostavani miehelle sellaisen isäpaidan sekä pistää samaan pakettiin vaaville " Isän kulta" bodyn (jos kaikki pienet koot ei meiän kylän liikkeestä oo jo loppu...) Itse ainakin juttelen masukille itsestäni äitinä ja miehestäni isänä. Sitäpaitsi onhan se niin, että vielä muutaman vuoden noi isänpäivä puuhat on minusta kiinni -miksen sitten alottaisi heti! Taitaa olla meiän iskä kyllä tosi yllättynyt ;). Muuten käymme molempien isällä (ja oman isäni korttiin ajattelin kirjoittaa myös pikkukaverin " nimen" ) sekä minun isoisälläni. Vaarille leivon varmaan kääretortun joka on hänen herkkuaan ja isälleni ja apille viemme jotain pientä tyyliin " tärkeintä on ajatus" .

Hei siitä vielä, kun pesette vaavin vaatteita, laitteko huuhteleainetta (siis hajusteetonta; LV, Minirisk ym. allergialiiton suosittelemaa, " turvallista" ) trikoovaatteiden joukkoon? Ja perustelut vielä miksi laitat/et.

Kiva, jos jaksoit lukea loppuun! Yritän ensiviikolla pinoutua ahkerammin, niin ei tule jättiviestiä sitten kerralla.

Rentouttavaa viikonloppua ja Hyvää Pyhänpäivää, Eeviliina 28+2 (kai?)

Vierailija
2/4 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tälläkään rintamalla olla kauhean aktiivisina oltu pinoilemassa.Vaan sattui sopiva rako nyt.

Tänään illalla mennään pojan haudalle käymään ja sytyttämään kynttilöitä,voi sitä kauneutta kun joka haudalla on valomeri.

Muillekkin jo kuolleille läheisille käydään kynttilä sytyttämässä.

Mulla on tullu joku ihme vimma laittaa kotia,siivota ja sisustaa;) Vaan eipä haittaa,koti kun on uusi niin ei mene touhuilut hukkaan.Välillä on pakko rauhoittua ku alkaa liitos ja selkäkivut vaivata,sillon tietää et liikaa on tullu touhuttua.Väsypäiviä on tullu kans,silloin sänky houkuttaa ja pitää ottaa rennosti.

Vauvan tavaroita en ole vielä laitellu,ajattelin tän kuun lopulla pikkuhiljaa alkaa pesemään vaatteita jne..(Ja huuhteluainetta aion käyttää Mini Risk on meillä koko perheellä käytössä.Tulee ihanan pehmeitä vaatteita ja kun on hajusteettomia aineita,miksi en käyttäisi..)

Onhan tämä mun kohdalla vähän riskipeliä ku kakkonenkin ennenaikaisesti syntyi vaan osaahan nuo muutkin konetta käyttää ja muutkin tavarat löytyy jos ennen laitokselle joudutaan.Vaan mikään ei viittaa syntymään ennenaikaisesti ja se on hyvä se!

Minä en ole saanu vietyä Kelan papereitakaan vielä..Pitäis viedä ettei unohdu ja taitaa se takaraja tän asian suhteen jo häämöttää.Jos saisin ensviikolla aikaiseks,katotaan..

Pakkausta kun ei meille oteta niin ei ole mitään mitä noiltakaan lapuilta odottaa,kai se sen takia on unohtunukki.

Isäinpäivänä meillä on isi iltavuorossa et eipä kauheasti juhlia keretä.Kakku leivotaan tytön kanssa ja jotain pientä ostetaan.Ehkä käydään syömässä jossain.

Pojan haudalla käydään koko perheen voimin.

Tänä vuonna saavat pappa ja vaari tyytyä johonkin pieneen ostettuun sekä kaupan kortteihinkin.Muina vuosina ollaan tehty itse jotain muistojuttuja,mutta nyt en jaksa.

Maanantaina olis mulla vuorossa sokerirasitus,saas nähä miten käy..

Suklaa on ollu mun himo tän raskauden aikana,nam:) Esikolta vedin Kaunis Veera keksejä,kakkoselta Bon.Bonin tikkareita;)))

No pitää lopettaa jos arvot kohollaan,eipä muu auta:( Hyvin pidin kuria syömisistä muittenkin kohdalla ku käry kävi,miksei nytkin..

Ja sokerit pysy mainiosti sitten kurissa.

Viikolla on myös neuvola vaan näistä sitten enemmän ku ne on takanapäin.

Vauva melskaa mahassa niin et maha kupruilee ja poukkoilee puolelta toiselle:)

Nukkua olen toistaiseksi saanut vauvan osalta,vaan vessareissut alkaa ärsyttämään jo.

Isosisko juttelee mahalle;)Välillä naurrattais ku jutut on niin ihania,vaan meneppäs nauramaan ku tilanne päällä..

Yks ilta luin tytölle satuja niin neiti piti kättä mun mahan päällä koko kukuhetken ajan.Oli niin hellyyttävää:))

Rauhaisaa Pyhäinpäivää kaikille!

Vell@ rv 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

Vasta herättiin koko perhe, siis minä ja mies. Ihanaa, kun on taas kolme päivää yhteistä aikaa tiedossa. Musta on tullut jotenkin kauhean ahne yhteiselle ajalle, kun tietää, että kaksistaan vietetyn ajan määrä romahtaa ihan kohta. Aika vähänhän sitä on takanakin, kun yhdessä ollaan oltu vajaa vuosi vasta.

(.) Tuntuu, että vaavi melskaa ihan koko ajan nykyisin. Tai no, päivällä se kaiketi nukkuu enemmän, mutta illalla alkaa kunnon jytke... ja yöllä se on liikkeessä kans, heräsinpä mihin aikaan tahansa. Viimeöisellä vessareissulla koitin jutella sille, että vauva on hyvä ja koittaa ymmärtää, ettei tuollainen yökukkuminen onnistu sit syntymän jälkeen enää. Saa nähdä, menikö perille ;).

Muuten masuasiat ihan ok, paitsi että häpyluun kipujuilinta se ei lakkaa millään. Vetää mielen toisinaan matalaksi... onneksi mies on ihanan ymmärtäväinen. Viime keskiviikkonakin se onnistui yllättämään mut ihanasti: kun tulin töistä kotiin, ukkokulta oli hankkinut ruokaa ja leiponut korvapuusteja (mun lempipullia). Ja sytyttänyt kynttilät ja kaikki. Olin ihan liikuttunut!

Ei kai tänne muuta. Vauvan vaatteita en vielä ole pessyt, odottelen edelleen sitä pakkausta. No, parin viikon sisällä sen pitäisi tulla. Nyt on aika mennyt kotia laitellessa - ja sitä työtähän tässä muuton jälkimainingeissa on riittänyt...

Mukavaa pyhänseutua itse kullekin!

:) SolAngel & Rontti 28+2

Vierailija
4/4 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas koneella, oltiin pari päivää kylpylässä lepäilemässä. Keskiviikkona ennen kylpyläreissua kävin äitipolilla tarkistuksessa, otettiin vaavilta sydänkäyrää ja katsottiin ultralla painoarviota. Syke meni tasaisesti siinä 140 paikkeilla, muistaako kukaan kumpaa se oikein tiesi tyttöä vai poikaa...? Painoarvio 1780 g, virtaukset Ok, lapsivettä sopivasti ja kaikki näytti olevan kunnossa. Eli se liian pieni sf-mitta edellisviikolla neuvolassa tais olla vaan sen kätilöharjoittelijan mittavirhettä, mutta pistihän se kumminkin miettimään. Nyt on kyllä sit levätty oikeen kunnolla tällä viikolla, olo on tosiaan paljon parempi, että luulis vielä jaksavan ne neljä työviikkoa jotka maanantaina on edessä - no katsellaan nyt.

Pyhäinpäivä on sujunu rauhallisissa merkeissä, aika harmaa on ilma-enkelitytön haudalla pitäs käydä kunhan alkaa hämärtää, ja sit varmaan laitellaan jotain hyvää illallista. Ja varmaan saunaan...

Piti eilen hakea äitiyspakkaus postista, mutta tultiin reissusta sen verran myöhään että posti oli jo menny kiinni. Eli vielä pitäs malttaa maanantaihin - päivärahapäätös odottaa vieläkin itseään, on kuulemma palkanlaskijasta töissä kiinni, grr!

Nyt alkaa taas nivusia vihloa tää koneella istuminen, pitää varmaan lähteä pienelle lenkille. Mukavaa pyhänjatkoa tammimasut!

Rosa rv 30+4