Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onlinen winkku on sitten huvittava :D

Vierailija
18.09.2011 |

Poimittu hevostallista:

Eiiih.. Sanoin sanan "pennut" kaverin äidin läsnä

enkä saisi sanoa mitään sukupuolisuuteen viittaavaa kun kaveri on siinä ja vanhempi mies tai nainen.

Kyse siis koirista! Minulla on pienirotuinen narttu ja tämän äiti kysyi, että sulla on tommonenkin,mistä oot saanu. Kerroin sitten koiran iän ja rodun ym ja sanoin, että on sijoituskoira (narttu), ja sen olisin saanut myöskin JÄTTÄÄ SANOKMATTA!!!

Koska sitten tämä kaverin äiti kysyi, että "Mitä tarkoittaa sijoituskoira?"

Menin sanomaan sitten että "se (omistaja) haluaa PENNUT tästä ja.. " enempää en ehtinyt. Kaverini joutui kääntämään pään pois ja lähtemään pois eli häpeämään ja tämä äiti vaan hymyili ja lähti autolla veke.

Kyllä sen tiesin että seksuaalisuuteen viittaava on kielletty puheenaihe, mutta että "pennut" sanakin? Minkä sanan voin sanoa tässä että voin joskus kertoa tälle ihmiselle sen loppuun??

Nyt minua hävettää itseäkin.. pitäisikö lopettaa kaverisuhde tähän tosi ihanaan ihmiseen jonka kanssa ollaan tultu tosi läheisiksi vaikka onkin eri kulttuuria?

Mulla on todella huono olo, oikein oksettaa ja otin hieman itseeni. Olen muutenkin herkkä ja tuntuu että nyt aiheutin kaverillekin kauhean häpeän tunteen ja ahdistuksen! Vaikka hän tietenkin on tottunut häpeilemään jokatilanteessa!

Oli pakko vaan purkaa! Kaverilta kyllä saan neuvoja, mutta vasta illalla.

Auttakaa mulla on ihan hirveä olo!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winkkua ei kerta kaikkiaan jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän