Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoitan asiallisesti anopille

Vierailija
16.09.2011 |

ettei pojalleni tarvitse ostaa tyttöjen vaatteita ja tavaroita?

Emme ole kovin läheisiä, joten tuntuu että sanon sen miten vaan niin olen kuitenkin kiittämätön idiootti, mutta haluaisin kuitenkin sanoa sen siten miten suurin osa ihmisistä tulkitsisi asialliseksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea miniän on sanoa sitä anoppia loukkaamatta.

Vierailija
2/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ostaako hän pojallesi mekkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ostaako hän pojallesi mekkoja?

Olisko anoppi dementoitunut eikä enää oikein muista, onko teillä tyttö vai poika?

Vai ostaako hän niitä jotenkin kiusallaan?

Tai ehkä hän on sukupuolisesti tasa-arvoisen 1970-luvun lapsi, jolle on opetettu, että ei ole erikseen tyttöjen ja poikien värejä eikä leluja.

Siinä tapauksessa voi olla, että sinä itse olet kovin yksinsilmäinen ja kasvatat lapsestasi srtereotyyppistä poikaa.

Mutta elä sure, ei poikasi sillä homoksi muutu, että leikkii joskus kotileikkejä ja pukeutuu pinkkiin.

Vierailija
4/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kommentoisitko, sopiiko tämä tilanteeseenne.

"hei "Hilkka"! Kaikesta huomaa, että rakastat meidän Kallea ja haluat antaa tälle kivoja yllätyksiä. Kuitenkin olen huomannut, että Kalle ei leiki Pet shopeilla. Ne eivät oikein kiinnosta häntä. Sun ei ole tietenkään pakko ostaa mitään, pelkkä tulosi kylään on jo kivaa sellaisenaa, mutta jos haluat yllättää Kallen, hän varmaan ilahtuisi tosi paljon tällaisesta ukkelista *kuva* jonka näki Citymarketin mainoksessa tai vaikkapa uusista luistimista tai pulkasta.."

Kuulostaisiko tuo asialliselta mutta epätyrmäävältä?

Vierailija
5/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanpunaisia ja keltaisia collegepuseroita? Pehmoeläimiä, askartelutarvikkeita, satukirjoja?

Nämä käyvät kyllä pojillekin.

Vai ostaako hän oikeasti tyttöjen juttuja? Mekkoja, vaaleanpunaisia vaatteita joissa on rimpsuja ja keijujen kuvia?

Vierailija
6/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sellaset tyttömäiset ihme röyhelölegginsit)pitsisukkikset, glitteripaita, niiskuneiti-aiheisia tauluja, kortteja, pyyhkeitä, reppu jne... Ensimmäinen poika sai vielä poikamaisia juttuja ja muumeistakin aina niitä muumipeikko ja muumipappa juttuja, mutta nyt ilmeisesti anoppi olisi halunnut toisesta tyttöä, koska ostelee toiselle jatkuvasti kaikkea tyttömäistä.

Mies ei halua sanoa äidilleen mitään, koska häntä tämä ei häiritse. Mä olen miehen mielestä liian nipo ja jos en tykkää niistä tavaroista ja vaatteista niin voin kuulemma jättää käyttämättä. Joo niin voinkin, mutta mitä älyä on käyttää rahaa tyttöjen vaatteisiin, kun ehkä voi arvata etten niitä pojan päälle tule laittamaan. Olisi siis anopillekin vain hyödyksi kun lopettaisi tuon ja rahat säästyisi.

Vierailija
7/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on vaan synkkiä ja rumia anopin mielestäja yrittää jotain piristystä saada aikaan? onko anopilla kummallinen maku muutenkin?

Mutta asiaan; miksi sinun pitäisi hoitaa asia, käske miehen sanoa, jos hän ei tykkää niistä tyttöjen tavaroista ja vaatteista pojalla.

Vierailija
8/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä käytän lapsillani myös punaisia ja pinkkejäkin vaatteita, jos he niitä päälleen vaan huolivat ;) Enkä ole homofobinen, ihan yhtä rakkaita lapset ovat, on he sitten homoja tai heteroja.

Noi vaatteet ja tavarat vaan on ihan selkeästi tyttöjen, eikä mitään "neutreja" mitkä kävis kummalle vaan. Vai laittaisitko itse poikasi kouluun vaaleanpunaisessa glitteripaidassa jossa on sydämiä ja lukee love?

Vierailija
9/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sellaset tyttömäiset ihme röyhelölegginsit)pitsisukkikset, glitteripaita, niiskuneiti-aiheisia tauluja, kortteja, pyyhkeitä, reppu jne... Ensimmäinen poika sai vielä poikamaisia juttuja ja muumeistakin aina niitä muumipeikko ja muumipappa juttuja, mutta nyt ilmeisesti anoppi olisi halunnut toisesta tyttöä, koska ostelee toiselle jatkuvasti kaikkea tyttömäistä.

Mies ei halua sanoa äidilleen mitään, koska häntä tämä ei häiritse. Mä olen miehen mielestä liian nipo ja jos en tykkää niistä tavaroista ja vaatteista niin voin kuulemma jättää käyttämättä. Joo niin voinkin, mutta mitä älyä on käyttää rahaa tyttöjen vaatteisiin, kun ehkä voi arvata etten niitä pojan päälle tule laittamaan. Olisi siis anopillekin vain hyödyksi kun lopettaisi tuon ja rahat säästyisi.

Sano vaan suoraan, että pojalla ei kyllä ole noille mitään käyttöä, ei hän pidä glitteripaitoja ja sukkiksia. Että vie ne samantien mukanasi ja anna jollekin jolla on tyttö. Jos se ei vieläkään usko, niin osta sille joululahjaksi miesten pitkät kalsarit ja partavettä.

Vierailija
10/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vieläkään usko, niin osta sille joululahjaksi miesten pitkät kalsarit ja partavettä.

Tosin saattaa hiukkaschen välit kärsiä.

Vierailija
11/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä käytän lapsillani myös punaisia ja pinkkejäkin vaatteita, jos he niitä päälleen vaan huolivat ;) Enkä ole homofobinen, ihan yhtä rakkaita lapset ovat, on he sitten homoja tai heteroja.

Noi vaatteet ja tavarat vaan on ihan selkeästi tyttöjen, eikä mitään "neutreja" mitkä kävis kummalle vaan. Vai laittaisitko itse poikasi kouluun vaaleanpunaisessa glitteripaidassa jossa on sydämiä ja lukee love?

Mun poika ei kyllä tykkäisi, vaan sanoisi että yök, en pidä tollaista paitaa.

Vierailija
12/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan suoraan, että pojalla ei kyllä ole noille mitään käyttöä, ei hän pidä glitteripaitoja ja sukkiksia. Että vie ne samantien mukanasi ja anna jollekin jolla on tyttö. Jos se ei vieläkään usko, niin osta sille joululahjaksi miesten pitkät kalsarit ja partavettä.

ois jääny kyllä käyttämättä meilläkin.

Vierailija
13/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siitä hankalia että niille on mahdoton antaa mitään palautetta ilman karmivia seurauksia.

Vierailija
14/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä ap sun miehen kannalla. Jos kuitenkin tavanomaista määrää tavaraa, niin anna ostaa. Eri asia jos sitä tulee jätesäkillinen kerran viikossa.

Vierailija
15/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vieläkään usko, niin osta sille joululahjaksi miesten pitkät kalsarit ja partavettä.

Tää oli loistava xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä