Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielipiteitä tästä kohteesta

Vierailija
16.09.2011 |

kaipaisin. Alueella on paljon taloja myytävänä. Näitä seutuja tuntevat voisivat kertoa myös aluemielipiteitään.

Itseäni viehättää talon arkkitehtuuri ja selkeä linjakkuus, jota harvoin tapaa.

Olemme muuttamassa paikkakunnalle miehen työn perässä (kaupungissa), onko matka kuinka aikaavievä/ pitkä ruuhkia ajatellen?

Kommentit (5)

Vierailija
2/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi noin paljon talosta Oulussa...

Jos mulla olisi noin paljon rahaa pistää asuntoon, rakennuttaisin sen itse. Ei tarvitsisi tinkiä mistään, vaan saisi juuri oman toiveiden mukaisen talon. Uskon, että Oulun seudulta löytyy tontteja toisin kuin esim. pääkaupunkiseudulta.

Itse muuttaisin ensin uuteen kaupunkiin esim. asumisoikeusasuntoon tai yksityiselle vuokralle, ja tutustuisin kaupunkiin paremmin ja miettisin sitten, minne haluan asettua pysyvämmin, vai haluanko ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta talo on ihana! Sisustukseen lisäisin kyllä jotain tehosteväriä, esim. fuksiaa jottei olisi liian mustavalkoinen. Mutta talo sinänsä on tosi kiva, myös itse tykkään selkeistä, avarista tiloista.

Vierailija
4/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellainen jonka ottaisin heti. Sisustaisin kyllä paljon värikkäämmin.

Vierailija
5/5 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua häiritsi ettei alakerrassa ollut yhtään suihkua vaikka kaksi makuuhuonetta ja kaksi vessaa oli kyllä, yläkerrassa oleva saunakin on minusta ikävä ja sinnekin mentiin vessan kautta, yäks, saunan pesuhuoneessa talon ainoat suihkut?

Hinta hirveä ja naapurit näköjään parin metrin päässä seinästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi