Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidä pikkukoululaiset viettävät

Vierailija
16.09.2011 |

iltapäivät koulun jälkeen kun vanhemmat vielä töissä?

Meillä päin ne lapset joilla ei ole iltapäiväkerhopaikkaa, pyöräilevät pitkin iltaa kaksisteen/laumassa kaupungilla, käyvät kaupassa ostamassa ruokaa/karkkia ja palailevat sitten illalla kotiin.

Miten voisi saada sitten lapselle puuhaa tylsiin iltapäiviin ja siitä huolimatta välttää joutuminen vastaavanlaiseen porukkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei anna lapsensa heilua siellä ulkona koulupäivinä ties missä porukoissa ja ties missä.

Ei ole ikinä ollut moista ongelmaa ja lapset ovat 8v ja 10v.

Vierailija
2/7 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haluta hylätä lasta tuossa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin aika pian, teen etänä sitten loppupäivän.

Vierailija
4/7 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te saatte ne lapset pysymään kiltisti siellä kotona? Edellyttäen että ette itse ole paikalla, vaikka kaikilla vastanneilla tuntuukin olevan vanhempi paikalla.

Vierailija
5/7 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te saatte ne lapset pysymään kiltisti siellä kotona? Edellyttäen että ette itse ole paikalla, vaikka kaikilla vastanneilla tuntuukin olevan vanhempi paikalla.

ovat tai viereisessä leikkipuistossa? Mistä ap muuten tietää onko jonkun kaupassa pyörivän koululaisen vanhempi kotona vai ei?

Vierailija
6/7 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulupäivät, että toinen vanhempi ehtii jo siksi kotiin.

Vierailija
7/7 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi alakoululaista tyttöä jotka ovat olleet kahdestaan kotona oikeastaan ekasta luokasta asti, kumpikaan ei yhtään viihtynyt iltapäiväkerhossa.

Heillä on tosin molemmilla harrastuksia joihin on lähtö yleensä kahden ja neljän välillä eli eivät kauheasti ehtisikään mennä ja viipottaa.

Mutta niinä päivinä kun ei ole, niin ovat joko kavereilla tai kotona ja joskus meillä on joku kaveri, mutta aika paljon ovat ihan kahdestaankin.

Jos ovat jossain niin kotiintuloaika on viimeistään viideltä syömään.

Miten ne lapset saadaan pysymään kotona? No, säännöillä.

Olen itse osittaisella hoitovapaalla ja olen kotona useimmiten jo kolmen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme