Onko muita Viipaleita-blogin lukijoita? Olen ihan
koukussa tohon blogiin ja aion kahlata sen läpi kokonaan.
Kommentit (81)
Se on niin vitun ärsyttävä ämmä, ettei sitä kukaan halua lukea!!!
Saletisti Satu itse yrittää sitä mainostaa. Lopeta jo! Oot nolo!!!!
Saletisti Satu itse yrittää sitä mainostaa. Lopeta jo! Oot nolo!!!!
Ei ole teineille suunnattu, menepä lukemaan vaikka xeniaa
Satu on jo oksennetu ulos Kaksplussalta. Varokaa että ette saa sitä tänne palstaa pilaamaan!
tässä pari pv sitten? Milläs nimimerkillä hän sinne on kirjoitellut?
Harvinaisen rehellistä puhetta perhe-elämästä, ja lapsenlapsen kuolemaa käsitellyt kirjoitus koskettavin blogilukukokemukseni koskaan. Miksi hänet on oksennettu ulos 2plussalta?
Pari hullua anonyymiä vainosi sitä niin kauan, että se kyllästyi ja lähti eikä se taida takaisin mennä, vaikka on jo kerjätty. En usko, että tulee tännekään. Täällä on liikaa samoja tyyppejä kuin kaksplussallakin.
Suurin osa läpsyttelee käsiään, kun tuosta piilovittuilevasta, itseään täynnä olevasta Mummeliisasasta päästiin eroon.
Toki on osa, jotka eivät älynneet tuota vittuilua, kun se oli niin nätisti piilotettu sanojen pyörittelyyn ja täytesanojen keskelle ja loppuun vielä se hymiö...
ette ole suurin osa Kaksplussalaisista, vaikka harhoissanne niin luulettekin.
Se heitettiin ulos kaksplussalta.
Satu tulla nyt tänne pätemään ja blogiaan mainostamaan...
että on mulle aivan liian tylsä blogi.
Se on myös ihan vatun sekava. Sillä ämmällä on kymmeniä lapsia ja lapsenlapsia ja kaikki kakaoridensa entiset panotkin pysyvät kuvioissa maailmanloppuun asti!
No nyt se Satu on valittu johonkin sivistyslautakuntaankin! Ei taida olla kovin sivistynyt paikka, missä tommoinen urpo valitaan sivistysjuttuihin!!!!
Naapurin rouva on fiksu nainen ja tuntee paikalliset koulut hyvin, kun on niissä opettanutkin. Kiva et lopulta suostui! Vaik pitiki ylipuhua kauvan!
On sikahienoa lukea välillä kommenttia sellaiseltakin, joka tuntee Mummeliisan oikeasti toisin kuin se yksi typpi plussalla, joka hehkutti kuinka tapasi kylillä silloin kuin Mummeliisa oli ollut toisella puolella maata ja muuta paskaa!!!
Suurin osa läpsyttelee käsiään, kun tuosta piilovittuilevasta, itseään täynnä olevasta Mummeliisasasta päästiin eroon.
Toki on osa, jotka eivät älynneet tuota vittuilua, kun se oli niin nätisti piilotettu sanojen pyörittelyyn ja täytesanojen keskelle ja loppuun vielä se hymiö...
Miten musta tuntuu, että tää viesti on jotain bizarrea huumoria yhdeltä mäeltä :D
Olen lukenut sitä vuodesta 2004, ainakin kerran päivässä.