Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin siihen tulokseen että pienirintaisista posliineista haaveilevat

Vierailija
13.09.2011 |

miehet on pedofiilihomoja, ei löydy muuta selitystä sille miten joku voi kiihottua kun ei ole tissejä, miten joku voi kiihottua kun ei ole karvoja, kaikki nuo on lapsen omiaispiirteitä ja ei kuulu aikuiselle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vissiin pitää mies kaukana muksuista. Minä kun satun olemaan pienirintainen (hädin tuskin a-kuppi) ja posliini ja mies todellakin haluaa minua.

Vierailija
2/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vissiin pitää mies kaukana muksuista. Minä kun satun olemaan pienirintainen (hädin tuskin a-kuppi) ja posliini ja mies todellakin haluaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on pedofiilihomoja, ei löydy muuta selitystä sille miten joku voi kiihottua kun ei ole tissejä, miten joku voi kiihottua kun ei ole karvoja, kaikki nuo on lapsen omiaispiirteitä ja ei kuulu aikuiselle.

provoilet täällä...

Mene hoitoon, jookosta.

Vierailija
4/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoilet täällä...

Mene hoitoon, jookosta.

Hankithan hoitoa ongelmaasi kun luulet kaikkea vaan vittuiluksi vaikka se on tosiasia.

Vierailija
5/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on eri asia kuin rinnaton. :) Monelta mieheltä olen kuullut, että pienet rinnat ovat parhaat, koska ovat kiinteät miltei aina! :)

Ja siis nämä ovat kavereita ja minulle ei ole pienet rinnat, joten ei ole mitään lässyttelypuhetta. :D

Vierailija
6/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sinänsä ole mitään pahaa, jos lapsen näköinen nainen kiihottaa, kunhan pystyy ihan oikeasti ja kaikissa tilanteissa erottamaan lapsen ja naisen toisistaan (eikä esimerkiksi kännipäissä sorru vokottelemaan 14-vuotiaita).

Fantasioihin ja mieltymyksiin on kaikilla oikeus.

Pidän kyllä itsekin jotenkin terveempänä ja kehittyneempänä seksuaalisuutta jossa himo kohdistuu selvästi aikuisiin ja kypsiin ihmisiin joissa myös aikuisuuden merkit näkyvät.

Vierailija
7/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoilet täällä...

Mene hoitoon, jookosta.

Hankithan hoitoa ongelmaasi kun luulet kaikkea vaan vittuiluksi vaikka se on tosiasia.

joku kirjoittaa "pedofiilihomoista" niin kyseessä ei todellakaan ole vakavasti otettava henkilö.

Ja miksi homo olisi kiinnostunut naisen sukuelimistä?

Taidat olla sama jonka mies potkii teräskärkisillä maihareilla suojatien eteen pysähtyneitä autoja?

Monesta muustakin ketjusta tunnistan sinut ja sekopäiset juttusi.

Hoito voisi olla sinulle tarpeen. Miksi sinulla ei ole ystäviä?

Vierailija
8/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienitissistä posliinia pienikokoista naista haluavaa miestä?

Vierailija
9/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhdistää pedofiilia ja pienitissistä posliinia pienikokoista naista haluavaa miestä?

himoitsevat pienitissistä posliinia pienikokoista naista?

Olisikohan tuo?