YH:t!!Olisiko ok että äitisi tulisi teille joka viikko yökylään lasta hoitamaan?
Kommentit (10)
Äitini tulee meille 1-2 kertaa kuussa yökylään ja hoitamaan lasta pariksi päiviksi, kun minulla on lähiopetusta. Opiskelen siis tällä hetkellä ja lähipäiviä on 2-6 kuukaudessa. Mieheni ei voi olla poissa töistä, joten tällä systeemillä jatketaan vielä reilu vuosi, kunnes valmistun.
oma äitini olisi ok silloin tällöin, mieheni äitiä en huolisi vaikka maksettaisiin (mieheni on samaa mieltä)
Anyway,mitä se muille kuuluu. Tee kuten parhaaksi näet!
Siis minulle olisi ok ja olisi varmaan äidillenikin, mutta asumme eri maissa.
Veljeni lasta kaitsevat viikotain vaikka ei ole yksinhuoltajaperheestä kyse.
Minusta ihan sama mistä syystä tulisi, työ tai harrasteet. Jos on aikaa ja halua olla lastenlasten kanssa ja auttaa omaa lastaan.
Mutta kyllä meille saa lastenlasta tulla hoitamaan milloin itse tahtoo. Eli olisi ok, jos tulisi anoppi tai äiti yöksikin; saataisiin kerrankin hyvät yöunet vauva-arjen keskellä. Mutta päivisin kyläily on ihan yhtä tervetullutta. Koskaan ei ole mikään pakko tulla, mutta jos itse haluaa.
Tai siis olisin tykännyt tuollaisesta silloin kun olin yksinhuoltaja. Mitään erityistä tarvetta sille ei ollut. Ihan vain seuran vuoksi ja jotta minäkin saisin väliläl hemmottelua (äiti olisi voinut vaikka keittää aamukahvit kun herää aiemmin kuin minä).
Siis minulle olisi ok ja olisi varmaan äidillenikin, mutta asumme eri maissa.
Veljeni lasta kaitsevat viikotain vaikka ei ole yksinhuoltajaperheestä kyse.Minusta ihan sama mistä syystä tulisi, työ tai harrasteet. Jos on aikaa ja halua olla lastenlasten kanssa ja auttaa omaa lastaan.
minäkin ajattelisin, vaikken yh olekaan.
ole ok. Äitini on kontrollifriikki ja siivoushullu. Musta ei ole kiva se, että aina kun tulee tänne, on jotakin siivoamassa. Vaikkakin tarkoittaa hyvää sillä, niin en tykkää ja olen asiasta sanonut. Äidille se on hyvin vaikeaa, kontrollifriikki kun on. Joten jos tarvetta hoitoon on, lapsi menee äidille jossa saa ihan rauhassa huseerata.
Lapsi menisi ennemmin mumminsa luo. Äitini ei ymmärrä, että tämä on minun kotini eikä hänen.
teitkö jo eilen aloituksen samasta aiheesta?
jos työn takia tulee niin ok. muttei harrastuksen.