Siis HÄ? Onko mulla ihan väärä käsitys sanasta unisex?
Eikö se meinaa,että sopii tytölle/pojalle ja väreissä meinaa nimenomaan kaikkea muuta kuin esim. pinkkiä tai "poikien" väriksi usein miellettyä tummansinistä tmv...?
http://www.huuto.net/kohteet/reimatec-raidallinen-unisex-toppahaalari-k…
Kommentit (20)
mutta myyjän mielestä tuo sopii sekä tytölle että pojalle. :) tosin ei tuo kyllä munkaan mielestä ole unisex
Mun mielestä kuvan haalari sopii yhtä lailla pojalle kuin tytölle eli on unisex.
mies joka pukeutuu naisten vaatteisiin sanotaan transvestiitiksi ja naista joka pukeutuu miesten vaatteisiin sanotaan rekkalesboksi, pitäkää nyt erillään ne tyttöjen ja poikien vaatteet ettei tule lisää hihhuleita tähän muutenkin sairaaseen maailmaan.
unisex:illa tarkoitetaan yleensä naisten ja miesten yhteistä vessaa
Vessan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Kyse on molemmille sukupuolille tarkoitetusta/sopivasta/yhteisestä asiasta, oli se sitten mikä tahansa...
Vaikka itse suosikin unisex vaatteita pojallani ja haulla hain unisex toppaa niin en tuota itse miellä unisexiksi koska se on aika vaaleanpunavoittoinen. Vaikka v.pun ei minusta aina olekaan edes tyttöjen väri,meiltäkin löytyy pikeepaitaa ja t-paitaa v.pun värissä :)
ap
Vaikka v.pun ei minusta aina olekaan edes tyttöjen väri,meiltäkin löytyy pikeepaitaa ja t-paitaa v.pun värissä :)
ap
Onko noi raidat vaaleanpunaisia mun silmissä violetteja
Raidat on violettisävyisiä!!
Te värisokeat / väritaidottomat...
Vessan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Kyse on molemmille sukupuolille tarkoitetusta/sopivasta/yhteisestä asiasta, oli se sitten mikä tahansa...
Käy katseomassa kun ikäs riittää jossain ravintolassa/kylpylässä yhteis-saunan kohdalla että UNISEX-WC.
kun näyttää kuin ois v.pun ja violettia raitaa? Vaaleammat v.pun?
ap
Käy katseomassa kun ikäs riittää jossain ravintolassa/kylpylässä yhteis-saunan kohdalla että UNISEX-WC.
MITÄ TAHANSA asiaa. Myös vessaa.
MITÄ TAHANSA asiaa. Myös vessaa.
siksi sovitkin tänne sokeitten kanojen joukkoon :)
kun näyttää kuin ois v.pun ja violettia raitaa? Vaaleammat v.pun? ap
vaaleanpunaiselta ja ihan ehdottomasti tyttöjen haalarilta. Pojalle en pistäisi.
pukea pojalle. Itse asiassa meillä lapsi voisi jopa tykätäkin tuosta, väreistä kun pitää.
Joo ja omistaa yhdet fuksianpunaiset velourhousut ja vaaleanpunaisen Hello Kitty-paidan =D
kun näyttää kuin ois v.pun ja violettia raitaa? Vaaleammat v.pun? ap
vaaleanpunaiselta ja ihan ehdottomasti tyttöjen haalarilta. Pojalle en pistäisi.
Tytölle tosi ruma ja ankea, kauheasti harmaata.
Säätäkää koneenne jos tuo on teidä mielestä vaaleanpunaista.
Lilaa tai pinkkiä, niin tyttöjen haalari tuo mun silmään on, eikä unisex. En laittais pojalleni, mut en paheksu jos joku muu laittaa. Värit on makuasioita, toisen silmään toinen väri näyttää erilaiselta jne, eli kai se jonkun mielestä on sit unisex- haalari, mut ei minusta.
Unisex- värejä mun silmään on esim. Joulunpunainen, oranssi, keltainen, turkoosi, vihreä. Tykkään myös kirkkaista väreistä joten markettien tummat poikienvaatteet jää meiltä ostamatta. Lila ja pinkki sopii vain pikeepaitaan tai kauluspaitaan meidän perheen miehillä.
vaaleanpunaista ja pinkkiä melkoisesti.
Tosin miksei joku poikakin voisi suostua pitämään tuota.
saunan ovella lukee "WC"??? Erikoisissa saunoissa käyt. Teillä mahtaa saunassa tuoksahtaa jos siellä tarpeenne käytte tekemässä?
että haalarin väritys on HÄNEN MIELESTÄÄN unisex. Tuollaiset väriasiathan ovat ihan mielipidekysymyksiä.