Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taaperolla vahatulppa korvassa, lääkäri käski laittamaan Remo-Waxia viikon ajan

Vierailija
13.09.2011 |

ja tulemaan sitten takaisin, jotta yritetään irrottaa. Nyt vaan noita Remo-waxin ohjeita luen, että pitäisi aina jollain vedelläkin huuhdella tulppaa itse pois - tuosta lääkäri ei maininnut mitään? Nyt sitten ihmettelen voinko vaan laittaa tippoja viikon ajan 2 krt päivässä ilman mitään huuhtelua ja viedä sitten tenavan lääkäriin vai onko syytä huuhtoa välissä? Kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tuo tulppa säännöllisesti korvaan. Olemme siirtyneet pehmittämään ihan Ceridan-öljyllä, korvalääkärin suosituksesta. Tuntuu toimivan nopeammin/paremmin kuin Remowax tai se toinen suihke, jonka nimeä en nyt muista.

Vierailija
2/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin sitten yksityiselle, koka jollain "koukulla" nappasi megavahatulpan pois. Se siitä!

Kyllä korpesi, että mikä tumpelo ei osannut sitä heti ottaa, vaan olisi pitänyt itse tursutella jotain Remowaxia. Ja sekin maksoi, ihan turha ostos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän lasten korvalääkäri sanoo, että ei sinne korvaan pitäisi laittaa mitään ylimääräisiä aineita.

Mentiin sitten yksityiselle, koka jollain "koukulla" nappasi megavahatulpan pois. Se siitä! Kyllä korpesi, että mikä tumpelo ei osannut sitä heti ottaa, vaan olisi pitänyt itse tursutella jotain Remowaxia. Ja sekin maksoi, ihan turha ostos.

Vierailija
4/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi itse huuhtoa.

Vierailija
5/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkoitus pehmitellä sitä tulppaa, että se sitten helpommin lähtee huuhtelemalla pois. Varatkaa vaikka terkkarille aika huuhteluun.

Vierailija
6/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän lasten korvalääkäri sanoo, että ei sinne korvaan pitäisi laittaa mitään ylimääräisiä aineita.

Mentiin sitten yksityiselle, koka jollain "koukulla" nappasi megavahatulpan pois. Se siitä! Kyllä korpesi, että mikä tumpelo ei osannut sitä heti ottaa, vaan olisi pitänyt itse tursutella jotain Remowaxia. Ja sekin maksoi, ihan turha ostos.

mikään ylimääräinen aine, määrääväthän sitä korvalääkäritkin.

Vierailija
7/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta se vahatulppa pehmenee. Sit lääkärissä hoitaja ruiskutti sen vedellä pois. Eli voit laittaa ilman mitään huuhteluja Remo-waxia. Mutt jos lääkäri on todennut että vaha tulppa on iso ja kuiva kannattaa tehdä oman lääkärin mukaan. Sit jatkossa kannattaa kerran viikossa suihkuttaa Ceridal-öljyä korviin niin vahaa ei enää kerry. Öljyä myydään apteekissa. Paketin ohjeessa ei lue mitään että sitä käytetään korviin mutta moni lääkäri on tätä suositellut) Kysu tästä omalta lääkäriltä suositeleeko hän tätä.

Vierailija
8/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik ois kuinka korvalääkäri. Voit itse suihkutella ihan huoleti, mutta ei ole pakko. Hoitajat eivät yleensä huuhdo lasten korvia.

Vierailija
9/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik ois kuinka korvalääkäri. Voit itse suihkutella ihan huoleti, mutta ei ole pakko. Hoitajat eivät yleensä huuhdo lasten korvia.

Huuhtooko hoitaja. Jos on hyvin pienestä kyse sen tekee lääkäri mutta kyllä meidän 4-vuotiaan korvat huuhtoi hoitaja. Lääkärissä käytiin toki ensin ja huuhtomisen jälkeen lääkäri tutki korvat uudestaan.

Vierailija
10/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli emme huuhtele.

Ja selvyyden vuoksi kyseessä oli lasten korvalääkäri yksityisellä, joka tämän ohjeen antoi, kun ei saanut koukkimalla/imemällä/vastaanotolla Remo-Waxia kertaalleen laittamalla tulppaa inahtamaankaan. Ei edes sitä vertaa, että olisi päässyt katsomaan onko 1-vuotiaamme korvassa tulehdusta vai ei... Tulppa on kuulemma kiinni tärykalvossa ja väkisin ottaminen voisi rikkoa tärykalvon joten ajan kanssa pehmittely nyt ainoa tie.