Löysin viimein avun iho-ongelmiini!! Lue:
Olen kärsinyt vasta lasten saannin jälkeen aikuisiällä iho-ongelmista; näppyjä, finnejä, epäpuhtauksia....mikään kokeiltu voide, pesuaine tms ole auttanut PATSI NYT!!
Vichy Normaderm rasva apteekista!
Kiitos ihana apteekkari, joka käskit mun ostaa tota, kiitos kiitos!! Käytin viikon ja oikeesti, lähes jokainen näppy katosi.
Eikä maksakaan kun 20e. Mielestäni ei ole paha hinta. Suosittelen!
Kommentit (15)
Olen kärsinyt vasta lasten saannin jälkeen aikuisiällä iho-ongelmista; näppyjä, finnejä, epäpuhtauksia....mikään kokeiltu voide, pesuaine tms ole auttanut PATSI NYT!! Vichy Normaderm rasva apteekista! Kiitos ihana apteekkari, joka käskit mun ostaa tota, kiitos kiitos!! Käytin viikon ja oikeesti, lähes jokainen näppy katosi. Eikä maksakaan kun 20e. Mielestäni ei ole paha hinta. Suosittelen!
Millä peset kasvot? Pelkällä vedelläkö?
T. toinen ongelmaihosta kärsivä
Kokeilen heti!
Oliko joku yksittäinen rasva, vai miten? Tietääkseni normadermillä on joku "ohjelma" näppylä iholle, johon kuuluu useampi tuote.
Käytän itse apteekin sarjaa ja kyllä siihen kuuluu useampi tuote. En oikein usko, että yksi rasva pelastaa koko tilenteen.
Minulla on pintakuiva, rasvoittuva ja herkkäiho.
voidetta ja useampaa eri tuotetta sarjasta. Ei ollut mun mielestä hyvä, ei ainakaan auttanut mitenkään.
Mä olen käyttänyt pitkään yövoiteena vichy normaderm-voidetta. Ehkä siitä on ollut vähän apua. Käytin voidetta siis pari vuotta. Mutta NYT olen löytänyt voiteen, joka toimii vielä paremmin - joku täällä av:llä suositteli sitä: Bactosan. Tappaa aknea aiheuttavan bakteerin. Olen käyttänyt vasta viikon ja näyttää siltä että se vaikuttaa jo nyt.
Muita vinkkejä: iho kannattaa kuoria hyvin ainakin kerran viikossa. Välillä naamio, jossa asetyylisalisyylihappoa.
Ei kuulu mihinkään sarjaan, toi voiden käy yksin. Näin siis apteekissa suositteli. Ja pullo on tosi riittoisa, joten ei ole kallis. Toi voide valittiin just vuoden hoitotuotteeksi, joten on siitä varmaan aika moni saanut avun.
Kasvoni pesen Sebamedilla.
ap
Dermalogican tuoteperhettä, kaikki iho-ongelmat pysyvät poissa, löysin avun myös pisamiin.
Ei siis mikään lääke/hoitovoide. Itsekin käytin sitä kun ihoni oli rasvoittuva, se toimi silloin tosi hyvin ja poisti kiiltoa. Nyt kun ihoni on pikemminkin pintakuiva, ei voiden enää sovi minulle. Akneen se ei missään vaiheessa vaikuttanut, siihen tarvittiin vahvemmat tropit.
Iho on ollut ehkä paremman tuntuinen, mutta näppyjä on edelleen.
Nyt aion vaihtaa johonkin toiseen merkkiin, ku tietäs mihin.. :)
On niin erilaisia tuotteita ja toimivia!
Myös uusi AGE sarja on ehdoton aloittaa alle 30v- säästyy paljolta harmilta sitten vanhempana.
mutta kun ne ovat niin jumalattoman kalliita :( Ennen käytin, mutta sit muuttui elämäntilanne, eikä enää ole varaa. Harmittaa älyttömästi, koska iho oli niiden avulla tosi hyvässä kunnossa ja nyt kukkii taas.
Dermalogican tuoteperhettä, kaikki iho-ongelmat pysyvät poissa, löysin avun myös pisamiin.
Bodyshopin tuoteperhe, en käytä oikeastaa muuta kuin kuorivaa puhdistusainetta, 1-2 krt viikossa ja näppyjät on vähentyneet merkittävästi. 12 v tyttären alkava näppyiho saa myös paljon apua kun pesee sillä noin kerran viikossa.
mäkin oon kokeillut. ei toimi. ei kosteuta mun naamaani yhtään ja on meikin alla tosi huono. meikkivoide levittyy tosi epätasaisesti siihen päälle siis.. yhdelle tutulleni sitten taas sopii tosi hyvin.. että kannattaahan sitä kokeilla.
lukeeko purkissa minkätyyppiselle iholle rasva on tarkoitettu?