menkat myöhässä, raskaustesti näyttää negaa...
Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta..Eli menkat myöhässä, raskaustesti negatiivinen ja silti raskaana?? Mulla aina säännöllinen kierto, mutta nyt viikon myöhässä, raskaustesti nega, enkä ymmärrä mikä on...
Kommentit (2)
kiertoni on aina tod. säännöllinen ja nyt menkat n. 10 päivää myöhässä. Kävin tänään ostamassa testin ja ajattelin tehdä sen huomenna aamulla, kun en enää muutakaan syytä menkkojen viipymiseen keksinyt. Kaiken järjen mukaan minun ei pitäisi olla raskaana - takana on kolme raskautta ja raskautuminen ei ole aina ollut ongelmatonta eikä sänkyosastolla ole ollut kovin vilkasta viimeisimmän kierron aikana...
Itse mietin tosin sitäkin, että voiko kova stressi sekoittaa kroppaa ja kiertoa - meidän elämäntilanne on nyt todella stressaava (vasta ostetussa okt-talossa laaja kosteusvaurio -> vastuukysymysten selvittelyä, vakuutusyhtiön vitkuttelua ym. -> muutettu sijaisasuntoon korjaustöiden ajaksi jne. jne.).
No, huomenna selviää mikä on tilanne...
kierto tai sitten ei ole vielä riittävästi raskaushormonia
Säännöllinen kierto ei koskaan ole niin säännöllinen etteikö siinä voisi olla joskus myös heittoa
itsellänikin oli vasta viime menkkojen aikaan pelkkä tuhruvuoto, mutta en silti ollut raskaana :(