Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta Xtravaganza -laihdutuksesta?

Vierailija
12.09.2011 |

Onko tehokas? Mikä on hinta? Onko rankkaa? Miten kauan tuota kuuria voi ylläpitää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 10 vkoa on suositus, pussi tais maksaa 3-4 egee? En muista tarkkaan. Ja ei ole rankkaa, paitsi pari-kolme ekaa päivää, suosittelen, jos motivaatio on kohdillaan ja se hetki olis nyt!

Vierailija
2/14 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi sen vuoden suomma, oli aika paljon...satoja euroja enivei...aloitti niillä pusseilla, sinnittelu sen 10 viikkoa, laihtui 15kg ja kappas....kun aloitti 'karppaamaan' (joku tasapainoilujuttu, syödään vähäl´hiilarisesti), painonptuaminen loppui kuin seinään. sitten tuli joulu, +4kg. masennus, sitten uudelleen pusseille (juhuu, hyvä markkointikikka, maksaahan ne ihan sikana...)laihtui ne 4kg pusseilla...ja edessä taas sama juttu. lipsui koko ajan vanhoihin tapoihin, kun ei oppinut syömään oikein....kesällä lihoi taas +7kg eli vuoden kuluttua tilanne plusmiinsnolla. miinus ne rahat, mitkä hävis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan pussidieetillä, säästetään muuten ruokakuluissa. Ei siis mielestäni maksa paljon. Mutta kun se pussiruoka on niin KARMEAN makuista, etten kestä!

Vierailija
4/14 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini laihdutti 16 kiloa. Tukka lähti päästä kilojen kera. Söi kyllä vitamiineja. Kilot ovat pysyneet ppoissa, mutta töitä saa kuulemma tehdä

Minusta ihan ok juttu.

Vierailija
5/14 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi ihan sairaasti, toinen tiputti reilu 20kg ja toinen vähän alle, molemmilla on nyt tullut ekstrojen kanssa takaisin.

Minusta tuolla summalla mikä noihin pusseihin laitetaan, saa ihan terveelliset eväät ostettua kaupasta. Joten suosittelen elämäntapa muutosta mieluummin.

Vierailija
6/14 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamassa kuukaudessa, maksoi jäsenmaksun sekä pussiruuat, useampi satanen meni per kuukausi.

Nyt siitä on kaksi vuotta ja kaikki kilot takaisin.

Eli elämäntaparemonttia ja terveellistä, tavallista ruokaa suosittelen ennemmin.

Vierailija
7/14 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymmentä kiloa 10 viikon pussikuurilla. Ei ole vuodessa tulleet kilot takaisin vaan laihtuminen on jatkunut. Tietysti vaati uusia elämäntapoja myös pussikuurin jälkeen. Hän on tyytyväinen.

Vierailija
8/14 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Tarkennetaanhan vielä, että xtravaganza ei siis ole kuuri tai dieetti, vaan ihan kokonainen elämäntaparemontti. Kaikki alkaa korvien välistä, joten ajattelumaailmaan ja käyttäytymismallien muuttamiseen panostetaan paljon.

Se ns. pussikuuri ei ole pakollinen osa xtravaganzan ohjelmaa, mutta monet kokevat nopean laihtumisen kannustavaksi elämäntaparemontin alussa. Kun painoindeksi on yli 30 ja urakka tuntuu isolta - ja kun takana on mahdollisesti useampia yrityksiä ja epäonnistumisia - lyhyt ja tehokas VLCD-dieetti elämäntapamuutoksen alussa (yleensä 2-6 viikkoa) voi tuoda paljon lisää motivaatiota. Ja motivaatiota laihtumiseen tarvitaan!

Tämän jälkeen aloitetaan uusien ruokailutottumusten harjoittelu. Ei mitään ydinfysiikkaa, vaan perusterveellistä, kevyttä ruokaa, sellaista joka ravitsee elimistöä parhaiten. Myös liikuntaa lisätään arkeen, se piristää ja lisää energiankulutusta, ja muutenkin edistää terveyttä. Koko ajan harjoitellaan omien ajatusten ja mielitekojen hallintaa. Laihtumiseen ei ole oikoteitä, ja pitää tiedostaa syyt ja seuraukset. Koko ohjelman tarkoitus on opetella uudet elämäntavat, joiden ylläpitäminen on helppoa ja mukavaa - koko loppuelämän ajan. Näin päästään eroon jojoilustakin.

T. xtravaganzalla töissä

Vierailija
9/14 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellisessä viestissä todettiin, xtravaganza ei todellakaan ole pelkkä kuuri tai dieetti. Olin mukana xtravaganzassa hieman yli vuoden ja laihduin 32 kiloa. Aikaa tuosta on nyt puolitoista vuotta ja kilot ovat pysyneet pois.

Tärkeimmät jutut minulle olivat ryhmätapaamiset, oma terveyskonsultti ja NLP-terapiaan perustuvat CD-levyt. Näillä sain oman ajattelutavan laihduttamista kohtaan muuttumaan ja motivaation herätettyä. Ohjelmassa painotetaan myös liikuntaa, mutta minä liikuin 4-5 tuntia viikossa jo ennen ohjelmaan osallistumista. Olin pusseilla kahteen otteeseen muutaman viikon. Niillä laihdutin yhteensä noin 15 kiloa. Loput 15 kiloa lähtivät ihan tavallisella ruualla.

Mielestäni xtravaganza sopii sellaiselle henkilölle, joka pystyy sitoutumaan ohjelmaan ja ymmärtää, että pysyvään tulokseen päästäkseen ei voi palata takaisin entiseen. Ajatus- ja käyttäytymismalleja on muutettava. Pussijakso(t) eivät ole kovin oleellinen asia xtravaganza-laihduttamisessa. Suurin muutos ainakin minulla tapahtui korvien välissä.

Vierailija
10/14 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen keskustelemassa oman ohjaajani kanssa ja päätin nyt sitten aloittaa totaalisen pussikuurin, se alkaa ensi keskiviikkona.

Motivaatiota minulla on ja tiedän, että ohjelma tähtää täydelliseen elämäntaparemonttiin ja siihen olen valmis. Inhoan itseäni tällaisena sohvaperunana. Tiedän pystyväni laihduttamaan ja tiedän myös pystyväni pysyväni siinä painossa. Tarvitsen ryhmän tuen ja vertaistukea ja ihmisen jonka kanssa voi keskustella kun on vaikeaa.

Vierailija
11/14 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

xtravaganza on tehnyt näköjään vaikutuksen.

Itse kävin salilla kuuntelemassa ton infon ja salimaksun lisäksi olis muistaakseni tullut hintaa n 90e + pussit. Terppa. No, mepä rupesimme sitten vaan tyttöporukassa tsemppaamaan ja työstämään läskejämme.

Vierailija
12/14 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin tämän muutoksen myötä 20kg, ja yhtään kiloja ei ole tullut takaisin, eli opin uuden tavan syödä, liikkua ja elää. Jos palaa vanhaan, ihan varmasti saa kilonsa takaisin, oli laihduttanut sitten millä keinolla tahansa.

Kuukaudessa meni n 90, eli ei mielestäni mikään paha hinta, samaan rahaan sai käydä salilla niin paljon kuin halusi, ja minähän kyllä kävin ja löysin liikkumisen ilon.

Vierailija
13/14 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sillä salilla, missä kävin, ohjaaja oli tosi huono. Ryhmätapaamisia oli joo, mutta mielestäni niistä ei saanut mitään tukea. Lisäksi ohjaajaa oli tosi vaikea saada kiinni.

Ne henkisen valmennuksen cd:t on muuten suurinta huumoria ikinä:D Ja ne pussit on tosiaan tosi pahanmakuisia, eikä se paljon mainostettu xtravaganzan ruokaoppi ole oikeasti mitään, mitä ei jo järkevä ihminen tietäisi.

Vierailija
14/14 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan löytää uudelleen liikkumisen ilon. Olen aikanaan laihduttanut painonvartijoissa lähes 40 kg, joista nyt 20 on tullut takaisin 20 vuoden aikana. Silloin liikuin ahkerasti. Sitten tulin raskaaksi, sairastuin raskausmyrkytykseen ja liikunta kiellettiin. Raskauden aikana kiloja tuli yli 30. Sain osan niistäkin pudotettua, mutta pikkuhiljaa kilot ovat hiipineet.

Olen pitkään harkinnut tuota xtravaganzea ja nyt aika on siihen kypsä. Motivaatio korkealla ja odotan innolla tuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä