Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua jaksamiseen miehen kanssa

Vierailija
12.09.2011 |

Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa neljä vuotta ja rakastamme toisiamme . Meillä on molemmilla vaativa työ ja tämä kevät oli erityisen rasittava ja stressaava. Huomasin kevään aikana muutoksia miehen käytöksessä, alkoi mm. toistaa kaiken minkä sanoi, oli hyvin tarkka siitä minä päivänä ja missä järjestyksessä hän silitti vaatteensa ja iltalenkillä hän ei enää tahtonut poiketa tutulta reitiltä. Toivoin, että tämä järjestyksenhalu olisi hellittänyt kesäloman aikana, mutta tilanne muuttui koko ajan vain pahemmaksi.

Nyt tilanne on se, että mm. aamurutiinit on hoidettava pilkulleen samalla tavalla joka aamu, koska hänen mielestä on tärkeää että kaikki menee "oikein". Nykyisin pystyn ennakoimaan miehen jokaisen lauseen, mikä ärsyttää minua suunnattomasti. Tuntuu siltä, että elämme näytelmää, jota esitetään joka päivä samaan kellonaikaan samoilla vuorosanoilla. Olen yrittänyt keksiä meille erilaista rentouttavaa tekemistä iltaisin, mutta mies joutuu paniikkiin ja menee täysin "lukkoon" jos ehdotan jotain arkirutiineista poikkeavaa. Sama tapahtuu jos yritän keskustella hänen kanssaan ongelmasta. Mies menee täysin "lukkoon" ja yrittää vielä kovemmin tehdä kaiken oikein.

Apua, mitä teen? Rakastan miestäni enkä tahdo eroa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntee hajoavansa jos ei pidä kiinni tutuista rutiineista. Hänen pitää mennä lääkäriin.

Vierailija
2/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi pitäisi tosiaan hakea apua ja pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltain pakko-oireiselta häiriöltä, mahd. stressin laukaisemalta. Miehesi tarvitsee apua, mutta miten hänet saa sitä hakemaan, en tiedä...

Vierailija
4/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole normaalia! Jos mahdollista, yritä saada lääkäriin/työterveyshoitajalle. Ole itse vaikka mukana. Tai käy vaikka kysymässä neuvoa lekurilta, miten alkaa toimia miehesi kanssa.

Vierailija
5/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

romahdus tulla minä hetkenä hyvänsä. Jos nyt ei hän saa asiantuntevaa apua, voi olla pahemmat seuraukset tulossa. Onko työnantaja tietoinen asiasta? Jos on, niin menisikö mies lääkäriin sitten helpommin työnantajan kehoituksesta..?

Vierailija
6/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän työpaikalla erään työntekijän vaimo pyysi apua miehensä esimieheltä, koska tilanne heillä oli aika sama, kuin teillä. Esimies vei itse miehen lääkäriin ja oli pariskunnan tukena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme